- ons nov 19, 2008 14:49
Jag älskar choklad. Men det ska vara ljus choklad. Men det skrev jag i mitt PM. 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Jag gillar blått, rött, lila och grönt. Läser massor. Gillar lakrits och mörk choklad, desto mörkare desto godare. Däremot gillar jag inte choklad smaksatt med annat gojs (hallon, chili mfl). När jag har lite tid över så sätter jag mig gärna och syr, stickar eller pärlar. Är ofta frusen om händer och fötter.Vill tillägga att jag är allergisk mot alla sorters pälsdjur. Enda typen av nötter jag kan äta små mängder av utan att få allergibesvär är salta jordnötter (Estrellas (OLW är allergiframkallande på mig)). Och jag skriver medvetet inget om barnen i det här för jag är så ego att jag vill ha en julklapp till mig själv som jag inte vet något om. Barnen får tillräckligt ändå i jul.
Om min bytesvän har frågor h*n vill ha svar på så kanske h*n kan skicka dem till mig genom en bulvan så ska jag göra mitt bästa för att svara.
zmurfan skrev:Jag skrev så här i mailet till lottiBulvan var fiffigt. Jag är ju helt ny på det härJag gillar blått, rött, lila och grönt. Läser massor. Gillar lakrits och mörk choklad, desto mörkare desto godare. Däremot gillar jag inte choklad smaksatt med annat gojs (hallon, chili mfl). När jag har lite tid över så sätter jag mig gärna och syr, stickar eller pärlar. Är ofta frusen om händer och fötter.Vill tillägga att jag är allergisk mot alla sorters pälsdjur. Enda typen av nötter jag kan äta små mängder av utan att få allergibesvär är salta jordnötter (Estrellas (OLW är allergiframkallande på mig)). Och jag skriver medvetet inget om barnen i det här för jag är så ego att jag vill ha en julklapp till mig själv som jag inte vet något om. Barnen får tillräckligt ändå i jul.
Om min bytesvän har frågor h*n vill ha svar på så kanske h*n kan skicka dem till mig genom en bulvan så ska jag göra mitt bästa för att svara.
Gillar att läsa rim men är usel på att luska ut vem en person är med hjälp av ett rim. Så rim är inte nödvändigt till mig.
Vill min byteskompis veta mer så skicka gärna frågor via en bulvan.
Det här ska bli skojigt!!!! Jag ska genast börja leta info om min byteskompis. Och börja fundera ut vad jag ska ge.
AnKa skrev:Jag funderar på detta med pysselmaterialet. Hur mycket skall man skicka med, typ?och måste det passa ihop, typ bli någonting tillsammans?
AnKa skrev:Jag funderar på detta med pysselmaterialet. Hur mycket skall man skicka med, typ?jag har också funderat på det.
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?