Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har nu börjat bära på ryggen i Manducan och trivs verkligen med det! Men... hur 17 ska man få nappen på plats utan att vrida axlarna ur led? :hmm: Har testat med en sån där lång matlagnings-pincett (i plast från IKEA), men det funkar inte alls. Ibland går det bra att somna utan napp, men det skulle vara bra för Noah att få ha den (blir lite gapigt annars...) Är det nån som har nåt tips?
:lol: Nej det har varit till att öva upp smidigheten i armarna och/eller vänta på att barnet blir större så man inte behöver vara så smidig. :wink: Det är ett jobbigt problem, mitt enda tips är att köra på nappar med ring, de är något lättare att få in i munnen iaf.
gasbinda runt skallen på bebisen? :wink:

sikta i en spegel och luta rätt kraftigt åt ena sidan så bebisen tiltar lite, sen är man snabb med samma sidas hand! Det är minsann inte enkelt det heller, men det var det bästa vi kom på här när E var mindre.
Nej, akrobat är nästan a och o att man är... :hmm:
Jag brukar också tilta lite framåt, ha nappen i nappband, ta motsatt arm och liksom hjälpa till med samma sidas hand över motsatta armbågen. Då tycker jag att man når bättre än med samma sidas hand upp till barnet. Konstig beskrivning det blev :roll:
Man lär sig.. har oxå en Noa som åker på rygg i Manduca :Hahaa:
När han åker på ryggen så brukar han kunna somna utan napp.. men men lär sig krångla med armarna så att man kan sikta in den..
Vi körde oftast napplöst på ryggen o skulle det vara att han vill ha nappen där bak fick han fixa till det själv ... Jag bar ofta väldigt högt o det gick bra att nå honom allmänt . jag knöt nästan bara ryggsäck eller torso o då var det kortidsbäsning !
Systeryster skrev: :hmm: Har testat med en sån där lång matlagnings-pincett (i plast från IKEA), men det funkar inte alls.

:rofl: du är så söt du..

tyvärr har jag inge tips, Marcus har ingen napp. han suger på ena axelbandet på ergon tills han somnar
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?