- tis nov 18, 2008 10:35
Jämfört med sinon tyckte jag att den var tjock, men jag har ju inte klämt på någon riktigt tjock sjal, så jag böjer mig för din visdom Dorislina

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zero.sara skrev:Hör med Sami på Pepplon om du är intresserad av en pricksjal, hon brukar kunna fixa det mestaAha!
zero.sara skrev:Hör med Sami på Pepplon om du är intresserad av en pricksjal, hon brukar kunna fixa det mestaMen hur får jag tag i just Sami då?
imsel skrev:Maila kundservice så får du med största säkerhet snart svar.zero.sara skrev:Hör med Sami på Pepplon om du är intresserad av en pricksjal, hon brukar kunna fixa det mestaMen hur får jag tag i just Sami då?![]()
Ska jag bara maila deras kundservice?
zero.sara skrev:Nu har jag mailat och frågat lite.imsel skrev:Maila kundservice så får du med största säkerhet snart svar.zero.sara skrev:Hör med Sami på Pepplon om du är intresserad av en pricksjal, hon brukar kunna fixa det mestaMen hur får jag tag i just Sami då?![]()
Ska jag bara maila deras kundservice?Hon är jättetrevlig och brukar vara snabb
CosyTess skrev:Jag har ägt en i färgen Latte, brunprickig.Men åå, det måste ju vara den finaste av alla färgerna
Tyckte den va nästan lika tunn som Sinon jag oxå hade.
Super skön är den i alla fall, synd att dom "försvann".
Sami är nog den som kan hjälpa dig hitta en helt ny.
Frestar dig med en bild på min...
imsel skrev: Men åå, det måste ju vara den finaste av alla färgernaVet att den fanns i rött, grönt, grått, brunt och lila.![]()
Im in loooooove!
Nu kommer jag inte nöja mig med nåt annat![]()
Menar just en sån sjal, inte just brun..även om den ju var så fin, jag älskar brunt..
Undra vilke mer färger som funnits..
Av dom jag sett skulle jag nog vilja ha vilken färg somhelst..utom den grå/svarta eller vad den är.
Den blir lite tråkig..
CosyTess skrev:Nån nackdel måste man ju haimsel skrev: Men åå, det måste ju vara den finaste av alla färgernaVet att den fanns i rött, grönt, grått, brunt och lila.![]()
Im in loooooove!
Nu kommer jag inte nöja mig med nåt annat![]()
Menar just en sån sjal, inte just brun..även om den ju var så fin, jag älskar brunt..
Undra vilke mer färger som funnits..
Av dom jag sett skulle jag nog vilja ha vilken färg somhelst..utom den grå/svarta eller vad den är.
Den blir lite tråkig..
En nackdel finns...men jag viskar den bara....kanterna rullar ihop sig väldigt lätt....
Hoppas Sami kan hjälpa dig!
Just nu kan jag inte komma på att jag vet nån som har en. Lotti kanske?? Ska kolla om hon har kvar sin...
imsel skrev:Sino är nog helt outstandig när det gäller att va tunn om du fråga mig.
Nån nackdel måste man ju ha![]()
Fast hur är tex sino och..varför kommer jag aldrig ihåg namnet på den andra tunna..?!!
Rullar kanterna ihop sig på dom?..
Jag har ju laft ut en köpesannons, men ingen har svarat ännu.
Skrev ju även till pepplon, men har inte fått svar ännu.
CosyTess skrev:Bali baby stretch var det några som oxå tipsat om.imsel skrev:Sino är nog helt outstandig när det gäller att va tunn om du fråga mig.
Nån nackdel måste man ju ha![]()
Fast hur är tex sino och..varför kommer jag aldrig ihåg namnet på den andra tunna..?!!
Rullar kanterna ihop sig på dom?..
Jag har ju laft ut en köpesannons, men ingen har svarat ännu.
Skrev ju även till pepplon, men har inte fått svar ännu.
Jag hade även en panelsjal från Pepplon, det tyget va nästan lika tunnt som sino.
Nån fler riktigt tunn sjal vet jag inte om...
På sinon rullade kanterna något, men inte som på den prickiga.
Tror det är oundvikligt faktiskt, med tanke på hur mycket tyget tänjs ut.
Håll liv i din köpes tråd, kanske finns det nån därute som vill sälja!
Yo Mama skrev:Om du inte fått tag på någon tills i april så får du låna min, bara jag får tillbaka den till 2012Aha, tack för erbjudandet!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?