Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Sara med alla barnen skrev:
Muuminmamman skrev:
Sara med alla barnen skrev:Jag bytte tyg på en brio-sulky jag hittade på 2nd hand. Den blev jättebra. Jag sprättade också, fast inte alla sömmar. Jag klippte tyget i ett stycke (som ett uppochnervänt T) med undantag för grenbandet, med det gamla tyget som mall. Jag gjorde det dubbelt så två lika tygstycken. Och så sydde jag ihop, med kantband. Sydde sömmar nere i sitsen så att spånskivan under rumpan + 2 lager skumgummi skulle ligga still. Alltså, nu när jag tänker efter så är det svårt att beskriva... :oops: Men det var hursomhelst inte svårt utan roligt och jag blev helnöjd. Och jag är inte någon höjdare på att sy egentligen. Du kan ju testa att sy en prototyp i ett skräptyg.

Lycka till!
Superfin! Den ser ut att vara samma modell som vi kan få - men jag var och tittade på den i vagnsförrådet häromdagen och den är så låg! Man måste nästan böja sig för att köra den - är din sån också? Jag är 173 cm lång och jag tyckte den var alldeles för låg.

/MuuM
Jag är 1,69 och tycker nog att sulkyn är ganska normallåg. Jag tycker alla vagnar är för låga nästan, fast jag inte är särskilt lång. Den är smal däremot. Så att det känns knöligt att köra när lillebror sitter i sjal på magen. Att man får hålla ihop armarna. Och så är det ingen fjädring så det är stum och därför inte så skönt att köra. Vi har den istället för paraplysulky, den är otroligt lätt och smidig att ta med. Och så får som sagt storebror åka ibland när vi promenerar. Den står mest i garaget, tillsammans med min lilla samling :oops: Jag tror den kommer bli använd mer nu när lillebror närmar sig året och kan sitta skapligt bra i den med sele (som komplement till att bära).
Tack! Då tror jag nog att jag hoppar att pimpa den om du tycker den är låg. :-)

/MuuM

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?