Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Scharlott skrev:
Mammajenny skrev:Ok, bara en fråga till då :oops: 8) .

Jag har bestämt mig för att istället leta efter en långsjal ca 4,6 m. Men VILKEN? :whut:

Hoppediz tunn? (Panamafärgen :heart: )
Ellevill Zara? (Guuuud, vad fin Candy är!!)

Eller nåt annat? Verkar jag helt puckad om jag lägger ut en bytesannons, blå Sino mot långsjal? Är värdet jätteolika?

/Jenny :D
Med viss reservation för att jag är partisk i mitt uttalande :wink:
Både supertunna Hoppediz och Ellevill Zara är bra bärsjalar, dock är de väldigt olika varandra. Har du möjlighet att prova båda är det förstås himla bra. Så kan du jämföra dem och sedan välja den du tycker är bäst just för dig :wink: Annars kan du med fördel välja den långsjal du tycker är snyggast 8)

Klart du kan lägga ut en bytesannons. Är värdet jätteolika kan man alltid betala en mellanskillnad 8)
Men Sharlott, kom på du har oxå lite butik så du kan visa eller hur var det nu igen? :wink:
Scharlott skrev:
eamane skrev:Men Sharlott, kom på du har oxå lite butik så du kan visa eller hur var det nu igen? :wink:
Hoppas det är ok att svara på direkt fråga och inte anses vara reklam :wink:
Jo, det stämmer jag visar gärna bärsjalar i vår lilla butik 8)
Kom på det nu, jag mindes ju att jag sett diddeldis annons om det men det var ju ett tag sen du annonserade om det med väl :)
MammaJenny: Då har du 2 butiker som kan visa direkt ju :lol:
Åh tack :heart: !
Är fortfarande osäker på om jag vågar gå på glöggträff - är ju inte riktigt i en social topp just nu (förlossningsdepression :( ). Har ju lite tid till att peppa mig själv :? .Om jag vågar, så provar jag gärna!! Då ska jag påminna dig att ta med sjalen!

Men Stadsbiblioteket nu på lördag, ska du Scharlott vara där i egenskap av privatperson eller för din butik? Eller har jag missförstått helt?

Kram J
Mammajenny skrev:Men Stadsbiblioteket nu på lördag, ska du Scharlott vara där i egenskap av privatperson eller för din butik? Eller har jag missförstått helt?
Hoppas det är ok att svara på frågan och att det inte anses vara reklam :wink:
Såg ditt inlägg först nu. Ja, jag kommer vara på Eko-lördagen för MammaBarn och visa bärsjalar. Till min hjälp har jag några kunniga tjejer som också gärna hjälper till och visar bärsjalar och knytningar. Du är varmt välkommen att komma och besöka oss. Vi lovar att ta väl hand om dig :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?