Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnKa
miom skrev:Jag var så säker på vad jag skulle pyssla ihop men nu känner jag mig jätteosäker :oops: Tänk om det inte passar eller faller i smaken. Vad läskigt det blev plötsligt.........
Jag förstår precis hur du känner. Prestationsångesten kommer krypande eller snarare galloperande. Här är ju så många så duktiga och jag hade tyvärr inte 5:a i slöjd.
Men å andra sidan så är jag jättelycklig bara över att veta att någon där ute sitter och knåpar på något just bara till mig. Lilla obetydliga jag som hon med stor sannorlikhet aldrig enns har träffat. Vad det sen är eller hur det ser ut spelar mindre roll. Det är tanken som räknas! :D
Användarens profilbild
Av miom
AnKa skrev:
miom skrev:Jag var så säker på vad jag skulle pyssla ihop men nu känner jag mig jätteosäker :oops: Tänk om det inte passar eller faller i smaken. Vad läskigt det blev plötsligt.........
Jag förstår precis hur du känner. Prestationsångesten kommer krypande eller snarare galloperande. Här är ju så många så duktiga och jag hade tyvärr inte 5:a i slöjd.
Men å andra sidan så är jag jättelycklig bara över att veta att någon där ute sitter och knåpar på något just bara till mig. Lilla obetydliga jag som hon med stor sannorlikhet aldrig enns har träffat. Vad det sen är eller hur det ser ut spelar mindre roll. Det är tanken som räknas! :D
Jag känner mig lite peppad nu. trooor att jag vet vad jag ska göra. får prova lite.
Av surftrollet
Jag är också nervös. Och just nu har jag inga idéer. :purskis:
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag vill gärna ha en julklapp till mig själv, men egentligen spelar det ingen roll. Lite kul vore det om det fanns nåt till "alla".

Kan jag utgå från att min byteskompis tycker om choklad? 8)
Användarens profilbild
Av Annika E
Choklad är mums! :mums:
Användarens profilbild
Av miom
mums med choklad :mums:
Användarens profilbild
Av karro54
Älskar choklad, men den får inte vara så mörk att den blir bitter...
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag vill gärna ha något till mig själv men jag vill inte att min 'pysslare' skall ändra det den tänkt bara för det. Alltså har du tänkt något som passar nån annan familjemedlem fortsätt på den tanken men letar du idéer så säger jag till mig :)

Choklad är gott. Nästan allt sött är gott (tar man sig namnet Sockertopp får man väl stå för det :mums: ).
Användarens profilbild
Av lotti
Mmmm för mörk choklad!!!! :heart:
Användarens profilbild
Av Gabelin
Jag gillar choklad men är inte så förtjust i ren mörk choklad.. Jag är lite mer av en nougat tjej :mums:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 32
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?