- mån nov 17, 2008 23:56
Finns inte Mattsosn band kvar på Kungsgatan? Där borde de väl ha lite knappar också eller kommer jag ihåg fel 

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Buscilla skrev:Tycker att det vore lite kul om någon faktiskt skulle ha en liknande knapp hemmaJag skall ta ett rejs i alla våra knapplådor på jobbet.... Så nu får ni verkligen ta och söka i era gömmor. Titta i svärmors garderob. Tömma damsugaren. Leta under soffkuddarna.
Elin skrev:eller så köper du en lite avvikande (men ändå liknande) supersnygging till knapp och sätter överst mot halsen som ett smyckeSmart idé!
Bubbi skrev:precis vad jag har tänktElin skrev:eller så köper du en lite avvikande (men ändå liknande) supersnygging till knapp och sätter överst mot halsen som ett smyckeSmart idé!
Buscilla skrev:ja jag såg att du redan hade kommit på det själv.....men jag orkade inte suddaBubbi skrev:precis vad jag har tänktElin skrev:eller så köper du en lite avvikande (men ändå liknande) supersnygging till knapp och sätter överst mot halsen som ett smyckeSmart idé!. Kanske en stor och riktigt flådigt bling, blingig
Buscilla skrev:*söndagspuffar**noterar i boken att blingknapp skall läggas till tillsammans med de ryska dockorna*
Buscilla skrev:*söndagspuffar*jassåå.. jag trodde du skulle köpa en BLINGBLING-knapp istället... ja men då så skall jag kika.
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?