Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mica
Våra twins är 1,5 år nu och jag tycker de har växt ur min Close2you, men Ergon funkar bra. Det är bredden på sittytan som ska räcka bättre tycker jag. Vi kan ju köpa en Ergo till (den ekologiska bruna mmmmmm...), men det vore ju kul att prova nån annan med. Någon som har något tips?
Användarens profilbild
Av Isanna
Nu vet inte jag hur måtten ser ut, men min Isa sitter bra i Manducan iallfall. :tumup: Den är ju skålad vilket gör att hon sitter mycket bättre i den än tex Angelpacken. Kika på edenbaby.se där finns mått på massa olika selar.
Användarens profilbild
Av mica
Isanna skrev:Nu vet inte jag hur måtten ser ut, men min Isa sitter bra i Manducan iallfall. :tumup: Den är ju skålad vilket gör att hon sitter mycket bättre i den än tex Angelpacken. Kika på edenbaby.se där finns mått på massa olika selar.
ergon är ju oxå skålad. Det verkar vara fiffigt för större barn.
Användarens profilbild
Av Isanna
mica skrev:
Isanna skrev:Nu vet inte jag hur måtten ser ut, men min Isa sitter bra i Manducan iallfall. :tumup: Den är ju skålad vilket gör att hon sitter mycket bättre i den än tex Angelpacken. Kika på edenbaby.se där finns mått på massa olika selar.
ergon är ju oxå skålad. Det verkar vara fiffigt för större barn.
Me like ergo också, den bruna är fiiiin! :love: Men visst är ergon ganska mycket lägre i ryggen än tex manudcan?
Användarens profilbild
Av mica
Finns det verkligen inga fler bra toddler selar?
Användarens profilbild
Av Isanna
mica skrev:Finns det verkligen inga fler bra toddler selar?
Har du sett den där nya Pikkolo som diddeldi har tagit hem, den verkar vara bred och hög. Och fin.
Användarens profilbild
Av mica
Isanna skrev:
Har du sett den där nya Pikkolo som diddeldi har tagit hem, den verkar vara bred och hög. Och fin.
Spännande. Den måste jag kolla.

Jag hade ju spetsat in mig på en Angelpack men den varkar ha samma mått som min Close2You... :(
Användarens profilbild
Av Isanna
mica skrev:
Isanna skrev:

Jag hade ju spetsat in mig på en Angelpack men den varkar ha samma mått som min Close2You... :(
Då ska du ju köpa min AP. :wink: :tumup:
Användarens profilbild
Av mica
Isanna skrev:
mica skrev:
Isanna skrev:

Då ska du ju köpa min AP. :wink: :tumup:
*springer och tittar* mmm den är ju fin, fast lite rosa för mig. :D Och så var det ju det där med storleken...
Användarens profilbild
Av mica
Isanna skrev:
Nu har jag tittat. Den är ju jättefin. Fast synd att höftbältet inte är vadderat. 250 extra för vadderat-bälte-tillbehör. Det blir ju nästan 2000 för en sele. ojojojoj.

Inte många svar i tråden. Det verkar som att de flesta tycker vanliga selar funkar för större barn med. :hmm:
Användarens profilbild
Av mica
Bina skrev:Leah 4 år i Beco Butterfly :loving:
.......
Oj. Den ser ju bred ut. Det har jag missat. Är det just Butterfly som är så bred?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?