Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag såg någon som förvarade sina rundstickor i runda askar. Funderar på att skaffa mig lite runda pappersaskar att ha både garn och stickor i. Olika storlekar för olika saker.

Just nu så har jag fyrkantiga kartonglådor (med stålskoning) för garnförvaring (ikeas bästa). De funkar bra, men jag skulle nog vilja ha ett lock som man kunde sätta fast ordentligt. Garn är ju ganska skrymmande och det gör inget om man trycker till lite...
Jag har inte så jättemycket garn än så det förvarar jag i en gammal hattask (och en del i en vanlig plastpåse i tyggarderoben). I fickan i locket har jag de lösa stickmönster jag har.
Jag har tänkt sy en sån där stickförvaring som Florin visade till mina stickor och virknålar. Nu ligger de huller om buller i en låda i tyggarderoberna. Det är ganska opraktiskt, och ibland hittar jag bara en sticka. Jag har funderat på att köpa såna där vanliga Hammarplastbackar med snäpplock och ha på en hylla i garderoben. De är bra att stapla. Och så skulle jag vilja ha en fin genomskinlig låda till de allra finaste garnerna som ska stå på de öppna hyllorna där jag har pysselgrejer.
Knyttet & K skrev: Jag har funderat på att köpa såna där vanliga Hammarplastbackar med snäpplock och ha på en hylla i garderoben. De är bra att stapla. Och så skulle jag vilja ha en fin genomskinlig låda till de allra finaste garnerna som ska stå på de öppna hyllorna där jag har pysselgrejer.
Jag har hört att Hammarplastlådorna är tänkta just som garnförvaring: http://trollmamman.blogsome.com/2008/09/06/garnlada/ ;-)

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?