Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag förvarar alla garner i plastpåsar/fryspåsar i transpsranta 30 liters-backar från hammarplast. Det är lätt att hitta rätt garn och minimal risk för ohyra. Stickorna ligger i en vanlig besticklådeinsats, strumpstickorna ihopbuntade med små gummisnoddar i ett fack och de andra uppdelade i trä resp metallstickor och virknålarna i teskedsfacket.

Pågående projekt har jag i vanliga tygkassar eller små tygpåsar beroende på hur stort det är.
jag ska själv sy en sådan förvaring snart, kommer bli ungefär som leksaksförvaringen jag gjort till lilla A men med fack runtom för stickor mönster saxar mm kan visa bilde sen när det är klart.
florin skrev:Så¨n här hade min farmor och jag älskade att kika vad hon hade för projekt i den.

Bild

Bild
Åhhh, en sådan vill jag ha!!! Är den din? Vad kallas de? Tänker om jag ska söka på typ blocket/tradera, vad söker jag efter? :D
eller nått sånt här?
Bild
Jag har samma typ av bord men det är en hel annan "stil" på det... Det är mitt kommande renoveringsbojekt för det är i katastrofalt skick.... Ska dock se om jag kan lyckas få det på bild...

Detta gillar jag men priset var ju galet, klubbat för 5600:- på auktion!!!!!
Bild
Senast redigerad av florin den mån nov 17, 2008 07:23, redigerad totalt 1 gånger.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?