Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
Har sytt en sele, men jag är lite orolig för spännena. Håller de verkligen? Vet ju inte vad de är testade för? Köpte mina på stadium och de känns rejäla, men man vet ju aldrig. Kanske bara är ryggsäcksspännen som inte behöver tåla så mycket? Vart har ni köpt era, och vet ni vad de håller för? Nojig som vanligt! :hellu: :D
Användarens profilbild
Av Anna
om du är väldiogt orolig och vill lägga en peng så köp en bältesförlängare till ergo (finns säkert begegnat också) och använd det som midjespänne. De är ju gjorda för sele, och midjespännet är väll det viktigaste? Jag har köpt på bära nära och oroar mig inte, men jag kollar ju på dem ibland så de ser ok ut.
Användarens profilbild
Av camsch
Jag är inte orolig när jag köpt spännen som varit avsedda för ryggsäckar. (Köpte Haglöfs och det är ju ett bra märke...)

Mina första spännen köpte jag på sy-affären, och de är betydligt snikigare. De där hakarna som man trycker in, alltså det som håller fast alltihopa bestod av en enda liten pinne i plast - DET kändes inte säkert, så de använde jag inte. Men de jag köpt från sportaffären ser precis ut som de som Ergo eller andra köpeselar gör. Har också provdragit och kan inte dra isär dessa till skillnad från syaffärsspännena.

Provdra spännena, fäst en rem på varje sida och dra i dem ihopknäppta så mycket du kan. Går de upp lätt skulle jag inte våga använda dem, håller de ihop så tror i alla fall jag att de är säkra.
Användarens profilbild
Av zingo
Jag köpte på en sybehöraffär men det stog säkerhetsspänne på dem å de ser ut som spännena på Ergon.
Användarens profilbild
Av Hannah83
Ok vad bra. Vet inte vad det är för märke på dem, men jag orkar inte dra isär dem iaf. Får väl hålla koll på dem och dra i dem innan varje bärtillfälle! :D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?