Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Auroratiger
Min man är lat ;) och tycker sjal verkar krångligt. Han har burit i det och tycker att det är bekvämt, men då har jag fått knyta. När vi hade kvar Ergon använde han den en del, men riktigt frälst blev han inte förrän jag köpte vår första MT, en Kozy. Den älskar han och har använt jättemycket, trots att den inte är särskilt "manlig" utan har ett fint mönster med blomsterslingor jag valde.

Och när vi vid något tillfälle pratade om det här med att skaffa fler barn, och jag började svamla om att köpa fler MT:s och en didy och jag vet inte allt, tittade han strängt på mig och sade: "Du, det enda vi behöver är en trikåsjal". :loving:
Av Löv
Auroratiger skrev: Och när vi vid något tillfälle pratade om det här med att skaffa fler barn, och jag började svamla om att köpa fler MT:s och en didy och jag vet inte allt, tittade han strängt på mig och sade: "Du, det enda vi behöver är en trikåsjal". :loving:
:Hahaa:

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?