Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
.. men måste man ha :
1, en overlok för att sy kläder (+ med applikationer). -har fått svar
2, mudd för att göra muddar, finns det inget annat set. -har fått svar
3, vart hittar jag mönster på förklädesklänning till en tjej med storlek 122 -har fått halvt svar
4, det var någon som gjort ett lite "högre" näsduksfodral här förut, det såg mer ut som en låda en det som finns under beskrivningarna.

:? kommer säkert dyka uppfler frågor sen.
Är tacksam för all hjälp.
Senast redigerad av lilla trasdockan den lör nov 15, 2008 00:23, redigerad totalt 1 gånger.
Av Marine78
Alecsandra skrev:.. men måste man ha :
1, en overlok för att sy kläder (+ med applikationer).
2, mudd för att göra muddar, finns det inget annat set.
3, vart hittar jag mönster på förklädesklänning till en tjej med storlek 122

:? kommer säkert dyka uppfler frågor sen.
Är tacksam för all hjälp.
1. Nej, man måste inte ha en overlock, men det är smidigare ;-) De flesta maskiner brukar kunna ha ngn form av enklare söm som kallas "hushållsoverlock" eller liknande, de kan se lite olika ut. I annat fall funkar det med vanlig raksöm och zigzag också.
2. Njae man måste inte, det går att ta strechigare trikå också, men det är helt klart att föredra muddväv/strechjersey eftersom den är mycket mer elastisk.
3. kan jag inte riktigt svara på.
Användarens profilbild
Av teres
Ottobre vinter 2004 har upp till 122 (egentligen en utklädningsklänning till pippi typ men med annan färgsättning!)
Användarens profilbild
Av SoFaD
Ett tips istället för muddtyg till muddar:
jag brukar ta trasiga strumpor och klippa av det som är runt vristen. sen har jag dem till muddar när jag syr byxor till barnen. passar perfekt här! :-D
Användarens profilbild
Av SoFaD
Alecsandra skrev:sicke bra tips, jag som bara slänger våra trasiga strumpor :D tackar
vassego :-D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?