- tor nov 13, 2008 21:28
Ska försöka få till det imorrn.
Men jag tror inte heller att det går att kombinera de två, i alla fall inte om man ska fixa armarna så som jag tror, utan jag hade nog tänkt en ren och skär vrikkesikker.
Men som sagt, jag ska pröva så snart lillpalten är med på noterna.
Huvudet när han har somnat har vi löst som du skrev genom att jag lutar mig fram, lossar lite på sjalen och sveper över.
Då är det värre när han vaknar och vill ut.... paniiiik
juliaanna skrev:Vad kul att få några fler svar!Sorry jag har inte haft möjlighet att testa det ännu.Känns inte riktigt som att jag har hittat någon lösning än så det kan behövas.
Jag tror att det blir svårt att kombinera X-omslut med vrikkesikker, gör man inte lite tvärt emot i de olika knytningarnaVill gärna höra hur det gick om du testade det!
Den andra lösningen lät väldigt intressant men vet inte om jag är tillräckligt rörlig. Får ta reda på det imorn.
Frågan är i alla fall ännu mer aktuell nu än när jag skrev den för nu klarar jag i alla fall av att knyta upp Edvin på ryggen själv så att han sitter braSen vet man aldrig ändå hur det blir, nu tränar han på att resa sig och gå så skulle så klart testa i sjalen också
Ska försöka få till det imorrn.
Men jag tror inte heller att det går att kombinera de två, i alla fall inte om man ska fixa armarna så som jag tror, utan jag hade nog tänkt en ren och skär vrikkesikker.
Men som sagt, jag ska pröva så snart lillpalten är med på noterna.
Huvudet när han har somnat har vi löst som du skrev genom att jag lutar mig fram, lossar lite på sjalen och sveper över.
Då är det värre när han vaknar och vill ut.... paniiiik

lill-palten, född 2007 räserbebis, född 2010, lillebror, född 2015
Felstavningar, stora bokstäver & konstiga ord är mobilsurfningens fel...
Felstavningar, stora bokstäver & konstiga ord är mobilsurfningens fel...