Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Måste bara fråga, vilken storlek på ringar är mest gångbar? Jag vet att det beror på tyg, men om jag betsäller ringar först och hittar tyg sen. Vilken storlek ska jag beställa?

Sen en sak till, ni som beställt från slingrings, har ni blivit nöjda?
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag lutar mest åt L. Aluringar. Fast jag har aldrig provat nestmoms stålringar.
Användarens profilbild
Av Anna
jag ahr beställt en massa gånger från slingrings och varit nöjd för det mesta. Men vis ett par tillfällen ahr det tagit bedrövligt lång tid. Just nu väntar jag en paket som tagit en månad på sig.

L funkar till det mesta, men skall man ha en tunn sjal så föredrar jag faktiskt M. Bärabarnsjalarna funkar i både M och L men där föredrar jag M. Skall man ha typ indisk bomull eller en delad långsjal så kör L.
Användarens profilbild
Av knutis
Tack för svaren,
jag hann precis skicka iväg en beställning på två par.
Ett par i meduim och ett par i Large. Så då är jag helgarderad :wink: .
Av belinda
sticker in en fråga:
:arrow: tillkommer tullavgift på paket från slingrings? Är det inte så att under en viss summa slipper man tullen eller är jag ute och cyklar :?:
Användarens profilbild
Av Anna
belinda skrev:sticker in en fråga:
:arrow: tillkommer tullavgift på paket från slingrings? Är det inte så att under en viss summa slipper man tullen eller är jag ute och cyklar :?:
totaltsumma (ink porto) på under 200kr blir det ingen tull på. Beställer du 4 par ringar så hamnar du kring 160kr. För 5 par blir frakten högre och är det då stora ringar så kan det hända att du kommer över 200kr så just nu tror jag 4 par är det som blir billigast per par. Har dock inte räknat just det senaste.
Av belinda
Anna skrev:
totaltsumma (ink porto) på under 200kr blir det ingen tull på. Beställer du 4 par ringar så hamnar du kring 160kr. För 5 par blir frakten högre och är det då stora ringar så kan det hända att du kommer över 200kr så just nu tror jag 4 par är det som blir billigast per par. Har dock inte räknat just det senaste.
Tack för svar, då vet jag. :D
Användarens profilbild
Av Anna
Frida med Mea skrev:
Om man läser på tullens hemsida så står det lite kryptiskt att man eg inte alls slipper om man handlar under 200 kr men att man ändå gör det så jag tor att man eg ska betala men att man slipper :mitvit: :hmm:
Jag tror det är så att man egentligen skall betala in moms, men inte tull och att de oftast inte bryr sig om det om man komemr under tullvärdet. Men jag är inte helt säker.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?