Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av RG78
Har en Beco. Min lilla grabb väger snart 7 kg och jag tycker inte selen avlastar tillräckligt bra. Får rätt ont i axlarna. Jag bär ofta långa stunder åt gången, minst 1-2 timmar men oftast längre. Finns det någon poäng att inhandla en mei tai? Tänkte om en mei tai avlastar bättre med tanke på att kan kan göra ett "kors" i ryggen. Funderar på en Kosy eller en Blackhawk.

(Jag har köpt en didy som jag kommer att använda hemma för långa bärstunder men på resande fot vill jag har något smidigare).
Jag tycker att en mei tai avlastar mycket bättre. Speciellt en hybrid (en hybrid här midjebalte) med breda axlband.
Men här du en Butterfly eller 4th gen. Den sistnämda kan man korsa axelbanden på.
Bubbi skrev:Jag tycker att en mei tai avlastar mycket bättre. Speciellt en hybrid (en hybrid här midjebalte) med breda axlband.
Men här du en Butterfly eller 4th gen. Den sistnämda kan man korsa axelbanden på.
:iagree:

Jag har haft både en Butterfly o en 4th gen, och har två Kozy MT. MT avlastar mycket bättre, jag tror främst att det beror på att man kan knyta barnet närmre kroppen och därmed blir det lättare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?