Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag är så nöjd med dagens lilla pyssel. Jag har en Beco sele som jag inte varit riktigt nöjd med, remmarna som är uppe vid ansiktet ligger och skaver mot lilla kinden när min flicka sover i selen och det verkade inte så skönt.

Tog en gammal IKEA tvättlapp och delade itu, zic zakade kanten och sydde sedan i hop till en liten kanal. Sedan var det bara att trä på remmen och så kan man dra den över det hårda spännet som sitter lite skumt. och den blev ganska lång och veckade sig lite men det gör ingenting. Så nu har hon mjukt och skönt att luta sig mot och något som suger upp det värsta dregglet. :D
Tja, snyggt.. ? Funktionellt, ja! Det finns förbättring potential, tex kan man klippa till frotén (får inte till stavningen :oops: ) så att den inte korvar sig så mycket. Eller ta annat tyg som färgmässigt smälter samman. Men helt klart blev selen skönare att sova i!
ja, det här var ju super lätt, bara att klippa och sy ett par sömmar. Det är som du skriver, det ska vara enkelt för att man ska göra det. Det tog max tio min, ink att trä maskinen! Men jag tycker att du ska satsa på ett par mörkbruna, det blir nog snyggt!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?