Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I så fall har jag ett antal meter att avvara. Inser att allt inte kommer gå åt här. PM:a mig gärna i så fall. Pris 130 kr/m + porto. Det är alltså JNY designs kanintyg det handlar om - med starkt brunt tryck (vill bara poängtera det eftersom den första laddningen jag fick hem hade lite dåligt tryck i mitt tycke, men de meter jag har nu har lika bra tryck som det turkosa tyget).
Puffar lite...jag råkar ha mer att avvara om någon är intresserad. Tre mindre bitar om 1 m, 1 m resp 0,5 m samt i alla fall 1 styck 4-meters bit som givetvis kan delas om så önskas.
Portot på en meter blir 30 kr (slipper skrymmande med nöd och näppe och väger ca 320 gram)
Man klarar 2,5 meter på porto 55 kr och
5 meter på borto 77 kr.
Marine78 skrev:Portot på en meter blir 30 kr (slipper skrymmande med nöd och näppe och väger ca 320 gram)
Man klarar 2,5 meter på porto 55 kr och
5 meter på borto 77 kr.
:Hahaa: En expert har talat!

Jag är sugen, samkör i så fall med Kvarnvik. Hör av mig.
LisaMarie skrev:Finns 4-metersbiten kvar? I så fall vill jag ha den! (De 5 meter jag köpte av dig som du skickade igår är redan uppbokade! 8) )
Ojsan, det gick undan *ler*! Jodå, den finns kvar, så det är inga problem. Jag PM:ar dig.
Förutom två undanlagda bitar har jag nu en 2-metersbit samt en ½-metersbit (alltså totalt 2,5 meter) kvar att sälja av (förutom det jag tänker behålla själv dårå ;-). 2-metersbiten kan delas upp till två 1-metersbitar om man hellre vill ha en mindre bit, men mer än 0,5 m. Finns det någon mer intresserad där ute?
AnnaBanana skrev:du är inte sugen på någon typ av byte, mitt tyglager bör inte bli större nämligen :) jag har både det ena och det andra, mycket retrotyger, en del garn, roliga gamla mönster etc.
Det är mest tyger som är intressant i så fall för sticka eller virka kan jag inte alls. Vad har du i tygväg att fresta med? Starka klara färger gillar jag ;-)
Alecsandra skrev:Det jag köpt av dej kom fram idag, och vilket underbart tyg, så har du kvar dåbarnbidraget kommit köper jag gärna de sista bitarna :D
Toppen! Ja tygerna är underbara!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?