Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av RG78
Har läst lite här på forumet och förstått att det är skillnad på hur sjalarna är vävda. Ska snart inhandla min första vävda sjal men är lite osäker på vad jag ska satsa på. Är wellen svår ibörjan, alltså inte så mjuk och lättknuten? Är det bättre att satsa på en enfärgad? Har fastnat för en wellen nämligen, men vill förstås inte hålla på jäklas i evighet innan den blir hanterbar :)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har hört många som sagt att de enfärgade/randiga didymos-sjalarna ska vara så smidiga redan från början, men det tyckte jag inte att min var... så det verkar kunna skilja en del från sjal till sjal också, inte bara mellan olika vävsätt.

Tycker du ska satsa på den sjal du tycker är snyggast, brukar bli bäst så! :tumup:
Användarens profilbild
Av hcvc
Jag köpte en fabriksny Wellen som var så hemsk att jag sålde den efter mindre än en månad. Det var inte ett rätt (förutom att den var fin)! Insåg att jag aldrig skulle orka gå in den. Trodde ärligt inte att den någonsin skulle kunna bli bra heller. Har sedan "diskuterat" med andra här på forumet om Wellen och blev allt mer sugen på att ändå ge dem en ny chans. Särskilt nu efter att jag även med andra märken insett hur otroligt stor skillnad det är på en ny och en ingången sjal. Har nu nyligen köpt en begagnad Wellen och det var något helt annat! Jag tycker fortfarande att den är något mer svårknuten än min (ingångna) Stork och Zara, men inte långt därefter. Och den har andra egenskaper än de andra två, så den är ett bra komplement. Sedan är vi ju alla klart olika känsliga, så du kanske inte alls skulle tycka som jag, men för egen del gäller att aldrig mer en fabriksny vävd sjal!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Min wellen är helt underbar men före första tvätten kändes den som en gardin.... :heart: (den var också fabriksny)
Så jag tycker att om det är wellen du vill ha så är det det du ska testa :tumup:

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?