Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
De skall ha maskerad på Alice förskola, och hon skall vara lejon. Så nu sitter jag och sliter mitt hår över hennes maskeraddräkt. Tänkte sy en overall typ så här:

http://www.eksons.se/products.php?cid=393&pid=4196

Men hur gör jag? Jag vill helst kunna klippa ut dräkten i så få delar som möjilgt (har typ ingen tid på mig dessutom). Så alla smarta tips mottages tacksamt!
florin skrev:Klä på henne tröja och byxa och sätt ihop dem med säkerhetsnålar, klä av henne lägg ut kläderna direkt på tyget och rita av :D Se bara till att ha ordentligt med sömnsmån och lägg till lite extra så att dressen sitter lösare om du tror det behövs. Gör bakstycke och framstycke lika alltså.
Ok, det låter ju enkelt... Jag började faktiskt med att lägga ut en tröja och ett par byxor på tyget, men så blev jag så osäker på hur jag skall göra med byxorna - skall jag lägga byxbenen intill varandra eller skall jag sprida ut dem. Förstår du hur jag menar? Jag vill ju att hon skall kunna röra sig i kläderna, liksom.
florin skrev:Baksdian kan du ju dela i höger och vänter halva och sy bara igen den upp till halva ryggen resten kan du ju knäppa med kardborre eller tryckknappar.... Luvan kan du göra lös som en mössa ju.
Tack för tipsen!

Jag har en dragkedja som jag skulle kunna använda, i såna fall sätter jag nog den på framsidan. Eller? Skall jag hellre ha den på baksidan? Nu blev jag osäker... :hmm:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?