Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Britt
Äntligen har jag pysslat ihop något som jag kan visa upp! Jag har sytt påslakan med örngott åt Cecilia. Hon gillar ju samma superhjältar som brorsorna :D. Tyget var på halva priset när en av affärerna i stan sålde ut efter rökutveckling i grannlokalen. Det ska bli örngott åt killarna också. Det är tillklippt och ligger i källaren ganska nära symaskinen...

Bild
Av Britt
Jag gjorde det! :vågen: Idag tog jag mig i kragen och sydde färdigt även örngotten. Tre stycken i normal vuxenstorlek. Nu är det bara en remsa kvar av tyget. Det kan räcka till ett bokomslag eller näsduksfodral eller kanske en sån där omtalad tetra... :hmm:

Jag känner mig så duktig, även om det mest bara var raka sömmar överallt :D!
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Det spelar väl ingen roll om det är raka sömmar överallt, resultatet blev ju toppenfint! Fnissade lite när jag läste i ditt första inlägg,
Britt skrev:Det ska bli örngott åt killarna också. Det är tillklippt och ligger i källaren ganska nära symaskinen...
Det lät inte som att du trodde att det skulle bli av på ett bra tag, och så är du redan färdig!
Av Britt
LisaMarie skrev:Det spelar väl ingen roll om det är raka sömmar överallt, resultatet blev ju toppenfint! Fnissade lite när jag läste i ditt första inlägg,
Britt skrev:Det ska bli örngott åt killarna också. Det är tillklippt och ligger i källaren ganska nära symaskinen...
Det lät inte som att du trodde att det skulle bli av på ett bra tag, och så är du redan färdig!
Nej, det brukar ta ett tag för mig eftersom det brukar komma saker i vägen, men nu är jag jätteglad och känner mig hemskt flitig!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?