Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har färgat ett par meter av mina benvita kaniner. Jag hade dock inte rätt mängd färg så kaninerna blev för ljusblå mot vad jag hade tänkt mig. Innan jag färgade om klippte jag ändå ut en raglan i strl 92 och en body i strl 74 till barnen. Ångrar att jag inte sparade undan ytterligare lite till, den ljusblå färgen blev inte helt tokig trots allt, även om det inte var den jag hade tänkt mig från början.

Bild

Vill ni läsa mer om dessa kaniner så ta gärna en titt på pysselbloggen!
Senast redigerad av LisaMarie den ons nov 12, 2008 07:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Tack snälla ni! :D
Apelsin skrev:
LisaMarie skrev:Tack!

Jag färgade med Nitors blåklint, fast jag hade bara 1 paket och skulle använt 4... Har inte tagit något kort än efter andra färgningen, ska försöka få gjort det under dagen.
och hur mycket tyg?
Är lite jäktad så istället för att kopiera från bloggen så ber jag dig helt fräckt att ta en titt där, det står mer utförligt där!
Här är ett kort efter andra färgbadet. Till vänster är bodyn jag sydde, till höger är tyget som har färgbadat för andra gången.

Bild

Jag tycker att det är svårt att få färgerna till att stämma ordentligt på bild. Det ljusblå har blivit lite för ljust på kortet, men det blåklintsblå stämmer nog rätt så väl.

Sedan bjussar jag på ett livekort också, Jonathan hade på sig sin nya tröja till dagis igår och kortet är taget strax innan vi ska gå. Även här är färgen för ljusblå, den ser ju nästan ut som de turkosa kaninerna. Första kortet i inlägget är det som är mest rättvist mot den egentliga färgen.

Bild

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?