Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Bär inte heller särkilt ofta längre, men när det ska bäras blir det oftast 4,7m didymos Jim - numer väl ingosad, rätt längd och stadig och tålig nog att användas lite "hur som helst" och dessutom fin färg! :-D
Av surftrollet
Det bärdon som används mest är min ena sele. Den sjal som används mest, faktiskt den enda som används just nu, är Didy Nora. De andra ligger snällt och väntar på att min dröm om fler barn ska infrias endera året. ;)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Just nu håller vi på och går in purpurskyn :loving:
Av Umma
Om jag skall ut och gå på stan eller på promenad i flera timmar blir det Leo men hemma väljer jag oftast Didy Lisa.
Användarens profilbild
Av sabe
Manducan är det bärhjälpmedel jag använder mest har den när vi är ute. Den blå hemsydda ringsjalen använder jag en del hemma :) Mei Taien och den röda ringsjalen använder jag inte alls nästan.

Varför jo vi har inte lärt oss att använda något annat och det har känts svårt att lära en 1 1/2 åring att uppskatta ryggknyt med långsjal när hon inte vant sig vid det från början. Tänker också att hon snart borde lära sig gå och då kanske hon vill upp och ner lite oftar än nu :)

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?