Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Annika E skrev:Det behöver ju inte vara massor. Det goda tycker jag inte behöver vara hemgjort...och det hemgjorda pysslet kan ju vara alltifrån ett hemgjort julkort (tycker jag i alla fall) till virkade pulsvärmare eller egentillverkat armband, och pysselmaterialet kan vara en liten hög fina knappar och lite band, eller garn, tygbitar mm.
Jag gillar att det blir alla tre sakerna i paketet, men ambitionsnivån får inte vara för hög. :-)
:iagree:
Användarens profilbild
Av AnKa
Annika E skrev:Det behöver ju inte vara massor. Det goda tycker jag inte behöver vara hemgjort...och det hemgjorda pysslet kan ju vara alltifrån ett hemgjort julkort (tycker jag i alla fall) till virkade pulsvärmare eller egentillverkat armband, och pysselmaterialet kan vara en liten hög fina knappar och lite band, eller garn, tygbitar mm.
Jag gillar att det blir alla tre sakerna i paketet, men ambitionsnivån får inte vara för hög. :-)
:iagree:
Användarens profilbild
Av binaem
lotti skrev:
AnKa skrev:
lotti skrev:
AnKa skrev:
esarina skrev:Jag vill vara med!

Fast jag undrar om omfattningen på pysselmaterialet ... ?
Kan vi inte sätta någon gräns som känns rimlig. På ungufärligt värde av pysselmaterial iallafall. Egenpysslade saker är ju svårvärderade...... :?

Men hellre att fler är med och ger små saker än jätteambitösa presenter och bara enstaka bytare tycker jag. En liten vink till alla de som skrivit i tråden att de inte har tid :wink:
När jag tänkte det här bytet tänkte jag mig ett paket som ska vara lite "wow" att öppna :wink: med det menar jag inget överdådigt och mängder av saker men kanske så som jag skrev i trådstarten; pysslematerial av någon sort, något litet hemmagjort och så något "gott"! Är det för mycket kanske? :hmm:
Vi får diskutera.... :wink:
:oops: då missförstod jag. Jag trodde att man skulle välja en grej och att det du räknade upp var exempel.
Då undrar jag; måste jag sy? Stickor rör jag bara inte.
Jag har inte skrivit att det skulle tvunget vara sytt någonstans :wink:

Men om det är för mycket så är det diskutabelt såklart... :D
Vad säger ni andra??
Jag hade nog tänkt mig alla tre sakerna - så attd et just blir en "present"
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag är med! :D
Fast att skicka pysselmaterial är lite ågren... Jag har lixom svår separationsångest för saker som inte är påbörjade och allt jag har hemma finns det ju en plan för. :oops:
Fast iofs, lite filt och lite broderigarn och lite vadd borde ju gå att avvara till mottagarens julpyssel. *finular*

vad ska jag skriva om mig då? :hmm:
Användarens profilbild
Av miom
Vågar jag... :hide:
Ska fundera en liten stund...
Av nemos mamma
jag vill men vet inte om jag vågar. är inte proffs på nått handarbete. bara nybörjar-glad-amatör :D hmmm

finns det något ungefärligt penningavärde på det man skickar iväg (bortsett från tiden man lagt ner)
Användarens profilbild
Av zandrama
Det är bra om man skriver om man har några allergier! Julgodis tex kan ju som bekant innehålla både nötter och citrus tex och det vore ju dumt om man skickar typ nötchoklad till nån som är tokallergisk mot nötter... Och så är det ju dumt att skicka ullpyssel till ullallergiker.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
zandrama skrev:Det är bra om man skriver om man har några allergier! Julgodis tex kan ju som bekant innehålla både nötter och citrus tex och det vore ju dumt om man skickar typ nötchoklad till nån som är tokallergisk mot nötter... Och så är det ju dumt att skicka ullpyssel till ullallergiker.
Jepp!

Själv passade jag på att nämna att vi har katter här hemma - så att jag inte ska skicka till någon hyperallergisk... :roll: (inte för att katterna är bland pysselsakerna, men de är ju i samma hus trots allt :wink: )
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det glömde jag skriva i min beskrivning att jag är.

Jag är allergisk mot alla sorters djur.
Även mot en del nötter.
Användarens profilbild
Av solängel
Jag har skickat pm!

Vad kul det ska bli! Hoppas bara jag hinner klart innan bebisen kommer... Annars kanske min mottagare har överseende med att paketet blir någon dag sent på grund av barnafödande :wink:
Användarens profilbild
Av karro54
Jag missade att skriva något om mig... Men det enda jag kan komma på är att jag är nickelalergiker och så tål jag inga krämer och salvor men det tror jag väl knappt jag kommer få i ett pysselpaket... :hmm:
Av Ponyo
Och jag glömde berätta att jag är laktosintollerant och tål bara valios produkter, utifall det kokas kola eller bakas bullar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 32
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?