Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
känner sig påhoppad av en vilt främmande människa, och bor i Mölndal/Göteborg så kan det vara så att det är jag som hoppar fram.

De senaste tre veckorna har jag "hoppat" på vilt främmande männsikor och berömt deras fina bärdon. En grön Sino på en Mölndalsbuss, en minimundustrikå i Mölndal och i dag en pappa med en bebis i hemsydd mei tai.

Jag blir bara så lycklig när jag ser andra som bär som jag.

Så: :hello: det är jag som är den skyldige, ifalll någon känner sig träffad. :roll: :wink:
Senast redigerad av Helma den sön nov 09, 2008 15:43, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Minchi
Jag är också en sån... :D Fast jag ser aldrig några sjalare häromkring, så jag passar på att ge komplimanger när jag är i storstaden och ser någonting fint eller mysigt! Folk blir ju så glada! :D
Av Umma
Så underbart :) !! Jag skulle bli glad om någon hoppade på mig och ville prata bärande!! Jag skulle också gärna hoppa på folk men alla jag sett med sjal här känner jag redan så dom blir påhoppade i vilket fall som helst :mrgreen: !!
Användarens profilbild
Av Björklöv
ÅH! Var det en liten Ilon i minumundussjalen och en mamma med rött hår? Isf var det min kompis du hoppade på :D
Användarens profilbild
Av Helma
Björklöv skrev:ÅH! Var det en liten Ilon i minumundussjalen och en mamma med rött hår? Isf var det min kompis du hoppade på :D
Ha, ser man på. Jo mamman var nog rödhårig. Vad roligt. Det var en liten skrutt som satt däri. Man blev ju inte lite bebissjuk :roll: :heart:
Användarens profilbild
Av Björklöv
Helma skrev:
Björklöv skrev:ÅH! Var det en liten Ilon i minumundussjalen och en mamma med rött hår? Isf var det min kompis du hoppade på :D
Ha, ser man på. Jo mamman var nog rödhårig. Vad roligt. Det var en liten skrutt som satt däri. Man blev ju inte lite bebissjuk :roll: :heart:
Va kul! Världen är bra liten ändå :D Än är Ilon ju bara en liten skrutt, fast hon ökar BRA i vikt. Mamman undrar om det är anabola i brösten :wink:
Användarens profilbild
Av hcvc
Umma skrev:Så underbart :) !! Jag skulle bli glad om någon hoppade på mig och ville prata bärande!! Jag skulle också gärna hoppa på folk men alla jag sett med sjal här känner jag redan så dom blir påhoppade i vilket fall som helst :mrgreen: !!
Ja, nu får det snart vara nog med trakasserierna :lol: !
Av Umma
hcvc skrev:
Umma skrev:Så underbart :) !! Jag skulle bli glad om någon hoppade på mig och ville prata bärande!! Jag skulle också gärna hoppa på folk men alla jag sett med sjal här känner jag redan så dom blir påhoppade i vilket fall som helst :mrgreen: !!
Ja, nu får det snart vara nog med trakasserierna :lol: !
8) :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Ebboba
Åh, kan det ha varit min sambo som du hoppade på i hemsydd meitai?
På Coop Forum ute i Sisjön?

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?