Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av He.ma
Jag har sytt ett par stycken i olika storlekar, en som jag sydde som större modell hade jag klädnypor i på balkongen (sydd i vaxduk), en annan fick min man ha ull i (han brukar hmm vad heter det "nåltova" :? ) Dom är så läckra i formen tycker jag.

Vilket snyggt tyg du använt!! :love:
Användarens profilbild
Av Sanfora
Den är supersnygg. Undrar dock lite försynt hur lång dragkedja man har till en med måtten 15x30..? är det 15 eller 7,5 eller vad? om jag förstår förhållandet så kan jag ju sedan välja mått efetr hur lång dragkedja jag har :wink:
Av Britt
Det är ett jättegammalt mönster från ICA-kuriren. Det måste vara publicerat igen. Jag har det som urklipp, minst 10 år gammalt... Hittade det igen för ca 2 veckor sedan. Vilket sammanträffande!
Användarens profilbild
Av Sintra
snyggt! :app:
¨

Vil cokså ha...men jag är så laaaaaaaaaat ;)
Användarens profilbild
Av Sanfora
Ok, lite kortare än 15 cm, tack - jag funderade om den viktes och blev typ 7 cm, men då fattar jag :-)
Användarens profilbild
Av SoFaD
jättefina!! nåt att sy kanske :-)
Användarens profilbild
Av Sassi
Men oj vad fina! :app:

En sådan får bli premiärsaken jag syr på min nya symaksin som jag skall hämta i morgon!
Användarens profilbild
Av lotti
Sassi skrev:Men oj vad fina! :app:

En sådan får bli premiärsaken jag syr på min nya symaksin som jag skall hämta i morgon!
Åhh vad blir det för någon?? :D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?