Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hannah83
De senaste gångerna jag burit dottern i långsjal så får jag ont i ryggen. Varför blir det så? När jag bär henne i MT:n så känns det knappt, men i långsjalen får jag ont nästan på en gång. Det är ju mycket mysigare med sjalen, men jag vill kunna bära utan ont. Får till och med mindre ont med ringsjalen. :shock:

Kan det vara att jag inte burit i sjalen på länge, eller knyter jag fel? Hjälp, vi vill sjala smärtfritt... :(
Av anna m
Det borde göra mindre ont i sjalen tycker jag... sitter hon tillräckligt högt? Breder du ut sjalen över ryggen? Du måste komma hit så jag får se :heart:
Användarens profilbild
Av frida
Hamnar hon lågt? Eller sjaltyg för nära halsen så det drar ner axlarna för dig=kutar=trött rygg?
Det ska vara skönt med sjal ju!
Användarens profilbild
Av Hannah83
anna m skrev:Det borde göra mindre ont i sjalen tycker jag... sitter hon tillräckligt högt? Breder du ut sjalen över ryggen? Du måste komma hit så jag får se :heart:

Får nog göra det, för det här var ju inte kul. Har ju mest burit i mt och ringsjal ett tag, och hon har ju blivit tyngre, men jag tycker inte det ska spela någon roll. Hon sitter tillräckligt högt, sjalen är utbredd, men jag funderar på om jag kanske knyter för löst? Eller om jag ska prova en annan knytning? Det belastar ryggen mer än axlarna och skuldrorna. Ja jag vet inte, ledsamt är det. Och jag kommer gärna det vet du! :heart:
Användarens profilbild
Av Hannah83
frida skrev:Hamnar hon lågt? Eller sjaltyg för nära halsen så det drar ner axlarna för dig=kutar=trött rygg?
Det ska vara skönt med sjal ju!
Nej, inget av det. Hon sitter högt, och tyget utbrett och allt. Men som sagt, jag kanske ska dra åt mer, fast jag tycker att jag gör det. :hmm:
Användarens profilbild
Av sanna73
För mig är det otroligt viktigt att jag drar åt ordentligt, speciellt den övre delen av smokingbältet. Missar jag det känner jag det i ryggen direkt.
Jag har ganska dålig rygg och kan inte tillåta mig att slarva med hur tajt knytningen är.

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?