Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
Hej på er!
Nu har det slagit runt ordentligt för mig :D
Var in på Polarn och P. i Barkarby idag och fick syn på ett snitsigt regnskydd när man bär barn - trodde jag!!
Det var ett regnskydd för hund med maggördel och gördel för bringan och med huva! Slog naturligtvis till 75:-!!
Passar utmärkt om man förlänger maggördeln så att den räcker om även mig. Gördeln för hundens bringa går att knäppa framför barnets haka så att det inte glipar mellan henne och mig!

Vad säger ni hundägare - är det i hundaffären det ultimata bärplagget finns och vad ska man säga att man ska ha till för en ras? Liten spets eller? :D

Påminner mig om när en av våra katters favvo leksak försvann -en flöjtrensare, gammal som gatan.
Jag skickade ut min man till en musikaffär i Gamla stan mitt i lördagsrusningen för att köpa en ny och han fick frågan:
"Till vilken sorts flöjt ska den vara ?"
"Till en siameskatt" viskade han men halva affären hörde och gapskrattade i alla fall.
Användarens profilbild
Av Mia
:lol: haha det var roligt!
Låter som en väldigt praktisk sak.. polarn och pyret, säljer de hundkläder? :o
Användarens profilbild
Av April
Åh, vad bra :-D :-D :-D Den med flöjtrensaren var också bra!!! :-)

Du måste ta ett foto, så vi får se ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
Mia:
Jag var i en outlet affär - det var väl förra säsongens gjej kanske, de hade även hundtröjor.......

April-kort kommer, tro mig :D
Av Alexandra
Förra vintern hade POP något som visade sig vara en stickad hundtröja, det såg ut som en tub med två hål i (för framtassarna :) )
Medans vi stod och funderade över vad det var för något, kom expediten fram och berättade att det tidigare kommit in en kund som trodde det var en amningströja... :shock:
:lol:
Användarens profilbild
Av Tabby
Alexandra...jag skrattar gott. Vilken syn. Tänk att komma gående på gatan med den amningströjan...hahahah. Tuttarna skulle säkert trivas skumpande i det fria.....asgarv
Användarens profilbild
Av Allis
Det är ju fantastiskt, vi har en sådan "regnkappa" till vår hund. Måste testa att sätta den om Arvid.... Frågan är vem som ska skyddas från regn i framtiden barnet eller hunden? Kanske kan hundens vintertäcke också fungera? Måste testa :D
Användarens profilbild
Av Anso
Bild finns nu under "Foto"-rubriken!
Användarens profilbild
Av lotte
Men sådana har jag ju liggande här?! Har aldrig tänkt tanken på att de skulle passa Minn och mig.

- Å passar oss gör den! Det är en teflonyta på tyget som gör att den står emot regn och blåst riktigt bra. Tack för det tipset!!!!
Användarens profilbild
Av Anso
Så lite så ! :D
Användarens profilbild
Av sillen
Var på PoP i Barkaby idag, jag också, och kunde inte motstå att spendera 75:- på ett hundregnskydd! Helt otroligt, det är ju som klippt och skuret för ett sjalbarn! Och reflexer och allt - tror inte att jag köpt något så vettigt och prisvärt på länge?!

Hoppas på lite valborgsregn nu då!
Användarens profilbild
Av Anso
sillen skrev:Var på PoP i Barkaby idag, jag också, och kunde inte motstå att spendera 75:- på ett hundregnskydd! Helt otroligt, det är ju som klippt och skuret för ett sjalbarn! Och reflexer och allt - tror inte att jag köpt något så vettigt och prisvärt på länge?!

Hoppas på lite valborgsregn nu då!
Vilken färg tog du.
Tips - sy fast maggördeln i långsidorna. Sätt lite kardborreband på en ca 2,5 cm brett resårband så kan du fästa den runt din mage, sätt fast på maggördeln.
Användarens profilbild
Av sillen
sobert blått - samma blå som du har, antar jag?

Tack för tipset, smart tänkt, ska fixa till det när lugnet lägger sig (just nu håller ene killen på att baka hallongrottor, andre försöker begripa beskrivningen på sin nya GameBoy, Pytte hänger på min rygg och drar mig i håret och tvättmaskinen centrifugerar så man kan bli GALEN *phu*)
Användarens profilbild
Av Anso
sillen skrev:sobert blått - samma blå som du har, antar jag?

Tack för tipset, smart tänkt, ska fixa till det när lugnet lägger sig (just nu håller ene killen på att baka hallongrottor, andre försöker begripa beskrivningen på sin nya GameBoy, Pytte hänger på min rygg och drar mig i håret och tvättmaskinen centrifugerar så man kan bli GALEN *phu*)
Klart att jag har ett blått :)

Lugn hemmahelg låter det som......
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?