Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Staxson
Skummt...när man går in på Ellevills hemsida ser det ut som om att det bara är typ 2 av de som är EV som inte finns i lager. På de står det då "out of stock". Men jag vet inte... :hmm: ....trisst är det iallafall...vill ha NU :mrgreen: :heart:
Av Lillblomma
Alltså... Jag har beställt från mamambarn och fick ett mail därifrån... Men det är säkert så att Elleville inte skickar till återförsäljarna förrän alla sjalar har kommit från fabriken och därför får vi inte dom fast en del finns i lager på Elleville. Om jag nu får spekulera fritt...

//A
Användarens profilbild
Av disavi
Lillblomma skrev:Alltså... Jag har beställt från mamambarn och fick ett mail därifrån... Men det är säkert så att Elleville inte skickar till återförsäljarna förrän alla sjalar har kommit från fabriken och därför får vi inte dom fast en del finns i lager på Elleville. Om jag nu får spekulera fritt...

//A
Du får spekulera fritt.. :wink:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Lillblomma skrev:Önskar "nån som vet" kunde logga in, men det är väl bara att sikta på slutet på november då...

//A
Hoppas det är ok att jag besvarar era funderingar här i tråden. Det är min förhoppning att jag på så vis kan räta ut era frågetecken :wink:

De nya extended version-färgerna finns inte i lager ännu, varken hos oss återförsäljare eller hos Ellevill. Däremot har vi lagt in möjligheten att förhandsboka i resp internetbutik. På så sätt kan man lägga in sin bokning så allt är klart när leveransen väl anländer. Då är det bara för oss att packa om sjalarna omgående och skicka direkt till er som förhandsbokat. Ni får en snabbare leverans än om vi bett om bokningarna först efter det att sjalarna anlänt.

Vidare så är det olika leveranser det handlar om :wink:
Först kommer påfyllning av nuvarande färger. Där ligger sjalarna just nu i tullen och så snart de kommit därifrån sker omgående leverans till er som förbokat, Original och Candy m.fl.
Därefter kommer extended version. Dessa sjalar är just nu påväg från fabriken till Ellevill och därefter direkt vidare till oss v47/v48.

Skulle ni har ytterligare frågor/funderingar rörande förhandsbokningarna och resp leverans är ni varmt välkomna att höra vi er direkt till mig på lottie@mammabarn.se - jag hjälper er gärna! 8)
Användarens profilbild
Av Scharlott
Staxson skrev:NU ÄR HON HÄR!!! Kom för 5 min sedan med posten, min, bara min, Zara Original :loving: ....My precious :twisted: ...hehe
Åh, så härligt att höra att din Zara kommit. Vi ser fram emot att få ser bilder på er 8)
Av Staxson
Det kommer....jag lovar :D ....men just nu sover mitt lilla sjalbarn. Jag är så till mig att jag vill springa upp och väcka henne och prova sjalen :vågen: . Men det gör jag inte...hon har precis somnat och jag vill gärna slappa lite och slänga in en tvätt, och plocka ur en diskmaskin och plocka i en ny...osv :D Men i eftermiddag kommer det bilder!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Staxson skrev:Det kommer....jag lovar :D ....men just nu sover mitt lilla sjalbarn. Jag är så till mig att jag vill springa upp och väcka henne och prova sjalen :vågen: . Men det gör jag inte...hon har precis somnat och jag vill gärna slappa lite och slänga in en tvätt, och plocka ur en diskmaskin och plocka i en ny...osv :D Men i eftermiddag kommer det bilder!
:vågen: Då ser vi fram mot eftermiddagen 8)
Användarens profilbild
Av Erica74
Disavi skrev:Åh va ja längtar te min Zara kommer.. :loving:

Nähäää :Hahaa: Jag tror att du får din på torsdag! :wink:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?