- mån nov 03, 2008 20:57
Och den är faktiskt mkt finare i verkligheten än på bild!
Färgen är natur och jag hade räknat med att det skulle kännas väldigt bege, men den har en varm ton som drar åt brunt. Jättefin!! Det ska vara en storlek 6 men den känns ganska så lång, kanske krymper den lite?
Hur ska jag nu göra för att den ska bli riktigt fin och gosig? Just nu känns den rätt så sträv. Ska jag tvätta den direkt eller är det flätning som gäller. Har provknutigt och det fungerar jättebra med omsluten på magen, den glider inte alls på samma sätt som jag tycker att hoppen gör. Det enda orosmomenten är att den ska bli jättesmutsig direkt. Dottern, fem år, ville känna på den direkt efter dagis (de hade varit ute och hon var jättesmutsig om händern...): stoooopp, akta min sjaaaaaal!!!!
Som sagt, tips för att den snabbt ska gosa till sig mottages tacksamt.

Hur ska jag nu göra för att den ska bli riktigt fin och gosig? Just nu känns den rätt så sträv. Ska jag tvätta den direkt eller är det flätning som gäller. Har provknutigt och det fungerar jättebra med omsluten på magen, den glider inte alls på samma sätt som jag tycker att hoppen gör. Det enda orosmomenten är att den ska bli jättesmutsig direkt. Dottern, fem år, ville känna på den direkt efter dagis (de hade varit ute och hon var jättesmutsig om händern...): stoooopp, akta min sjaaaaaal!!!!

Som sagt, tips för att den snabbt ska gosa till sig mottages tacksamt.
Senast redigerad av Löv den fre nov 07, 2008 15:29, redigerad totalt 1 gånger.