Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Och den är faktiskt mkt finare i verkligheten än på bild! :heart: Färgen är natur och jag hade räknat med att det skulle kännas väldigt bege, men den har en varm ton som drar åt brunt. Jättefin!! Det ska vara en storlek 6 men den känns ganska så lång, kanske krymper den lite?

Hur ska jag nu göra för att den ska bli riktigt fin och gosig? Just nu känns den rätt så sträv. Ska jag tvätta den direkt eller är det flätning som gäller. Har provknutigt och det fungerar jättebra med omsluten på magen, den glider inte alls på samma sätt som jag tycker att hoppen gör. Det enda orosmomenten är att den ska bli jättesmutsig direkt. Dottern, fem år, ville känna på den direkt efter dagis (de hade varit ute och hon var jättesmutsig om händern...): stoooopp, akta min sjaaaaaal!!!! :whut:

Som sagt, tips för att den snabbt ska gosa till sig mottages tacksamt.
Senast redigerad av Löv den fre nov 07, 2008 15:29, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Grattis!!! Vad avundsjuk jag blir... :mrgreen:

Använd den mycket och fläta den ofta så ska du se att den gosar till sig! :heart:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Är den helt ny skulle jag skölja upp den, låta den torka och så stryka den. Vika ihop den lite och sitta på den i soffan, fläta den, använda den... kanske stryka den igen :wink:
Av Löv
Tack för era svar!! :heart:
mari_tres skrev:Är den helt ny skulle jag skölja upp den, låta den torka och så stryka den. Vika ihop den lite och sitta på den i soffan, fläta den, använda den... kanske stryka den igen :wink:
Ja, den är helt ny... Skölja upp, menar du för hand, eller tvätta i maskin? Och så kom det igen, det där rådet om strykning... :badidea: Får väl ta mig i kragen och sätta fart. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:Tack för era svar!! :heart:
mari_tres skrev:Är den helt ny skulle jag skölja upp den, låta den torka och så stryka den. Vika ihop den lite och sitta på den i soffan, fläta den, använda den... kanske stryka den igen :wink:
Ja, den är helt ny... Skölja upp, menar du för hand, eller tvätta i maskin? Och så kom det igen, det där rådet om strykning... :badidea: Får väl ta mig i kragen och sätta fart. :mrgreen:
Jag brukar oftast tvätta sjalar för hand, men de flesta tvättar nog i maskin :lol:

Och så fram med strykjärnet nu, kvinna!! :this: :wink:
Av Löv
mari_tres skrev:
Usch, svär inte i min fina tråd!! :hide:

Kan ju inte låta bli att fråga om du verkligen stryker alla dina xx sjalar (jag räknade dem när du länkade en bild i en annan tråd men tänker inte skriva ut antalet här av integritetsskäl)... :dansar: Måste vara ett heltidsjobb!!! :mrgreen:
Av Umma
Grattis! Vad kul att du är nöjd! Kanske får man se en bild någon dag? Jag tycker min IndioNatur/Brun är fantastisk i tyget så jag håller med dom är fina!!!
Användarens profilbild
Av mari_tres
lena_l skrev:
mari_tres skrev:
Usch, svär inte i min fina tråd!! :hide:

Kan ju inte låta bli att fråga om du verkligen stryker alla dina xx sjalar (jag räknade dem när du länkade en bild i en annan tråd men tänker inte skriva ut antalet här av integritetsskäl)... :dansar: Måste vara ett heltidsjobb!!! :mrgreen:
Nej, jag stryker bara de som behöver få sig en omgång :wink: de som redan är mjuka behöver man ju inte göra någonting med. Ställer upp strykbrädan framför TV:n så kan man titta på den medan man stryker istället för att sitta i soffan och dega.
Av Löv
Umma skrev:Jag är lite nyfiken...får man se en bild någon dag kanske 8) ?
Ja, absolut! Bild kommer så fort jag inte har en sovande bebis i famnen (måste laddas in från kameran!). :D
Av Löv
Bild

Det enda som känns negativt är att knuten blir lite stor med indion... Men mitt rödhåriga barn gillar verkligen att åka sjal!! :heart:
Användarens profilbild
Av zero.sara
lena_l skrev:Bild

Det enda som känns negativt är att knuten blir lite stor med indion... Men mitt rödhåriga barn gillar verkligen att åka sjal!! :heart:
:love:
Här älskar barnet sin indio :heart:

Tesla Accessories Store of America Shop aftermarke[…]

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?