Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vamp1980
någon som är duktig som kan prova att beskriva hur man syr ett sånt eller har nån bra sida med beskrivning???
Av Kleopatrina
*tassar*
Det vill jag också veta :)
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag har sytt ett själv. Skulle kunna lägga ut en beskrivning ikväll när jag har lite mera tid om du inte har fått bättre svar innan dess. ;)
Användarens profilbild
Av Hannah83
Eld77 skrev:Jag har sytt ett själv. Skulle kunna lägga ut en beskrivning ikväll när jag har lite mera tid om du inte har fått bättre svar innan dess. ;)
Åh, jag vill gärna ha beskrivning! :notes:
Användarens profilbild
Av magdape
Hannah83 skrev:
Eld77 skrev:Jag har sytt ett själv. Skulle kunna lägga ut en beskrivning ikväll när jag har lite mera tid om du inte har fått bättre svar innan dess. ;)
:iagree: Är det svårt att sy eller är det mest raksöm? 8)
Av Emmiez
Hannah83 skrev:
tass
Av vamp1980
jaaaa jag vill gärna ha beskrivning :)
Av lilla trasdockan
håller på med ett bärskydd nu a la MaM, om det blir bra kan jag lägga ut en beskrivning.
Av lilla trasdockan
Får sista delarna först idag eller imorgon, så efter helgen kan det nog bli bild och beskrivning.
Användarens profilbild
Av Hannah83
Alecsandra skrev:Får sista delarna först idag eller imorgon, så efter helgen kan det nog bli bild och beskrivning.
Bild :Hahaa: *Nyfiken juh*....
Av lilla trasdockan
Det blev inte alls bra, så nu ska jag köpa ett istället. jag överarbetade nog mönstret lite, men nu vet jag nog hur jag ska göra, men har alldeles för mycke annat att gör att jag inte hinner sy till mej själv.

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?