Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Såg denna annons så jag surfade runt på blocket:

http://www.blocket.se/vi/7343275.htm?ca=7_s

Enligt svaren i tråden så är det risk att denna annonsör är en bluffmakerska, så jag gör om den till en varningstråd istället för en tips-tråd som den var ifrån början!!
Senast redigerad av Skogskajsa den lör mar 18, 2006 07:04, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Tyras å Knuts mamma skrev:Ville bara tillägga en varing: Maria+uppsala =blåst massa människor på pengar
Det låter faktiskt som hon!
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Sannasmamma skrev:
Tyras å Knuts mamma skrev:Ville bara tillägga en varing: Maria+uppsala =blåst massa människor på pengar
Det låter faktiskt som hon!
Oj, det var inte bra...då gör vi om tråden!
Tack hörrni!
Användarens profilbild
Av Hellen
Ingen som har mailat henne och frågat om det är bluffmaria som är i farten igen :wink:

Eller frågat om något om "Baby björns bärsele med extra långa band" bara för att se vad hon svarar :roll:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
...men stackars alla ärliga Marior från Uppsala som inte får sina prytlar sålda nu! :shock:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har mejlat henne.
/Polis-Åsa
Användarens profilbild
Av April
Hr du fått svar? *nyfiken*

Kram
Användarens profilbild
Av Kotten
Men...varför kallar hon sig för Maria hela tiden? Varför inte byta namn om man nu vill luras? Det är ju det sjukaste i hela soppan!

:hmm:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
...ska bli spännande att höra rapport från "Polis-Åsa", vem denna mystiska Maria är! (håller ju tummarna att det finns även ärliga Marior i Uppsala :wink: )
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Ännu har hon inte svarat. Kanske anar hon ugglor i mossen :hide:
Användarens profilbild
Av sus
Tyras å Knuts mamma skrev:Tja, jag tror de ärliga personerna uppger lite mer uppgifter om sig själv i sina annonser (som ett telefonnummer, eller efternamn)
Fast jag uppger ALDRIG telefonnummer eller efternamn när jag annonserar på blocket, och jag är ju en ärlig människa. :? (jag tycker helt enkelt att det är smidigare med mailsvar)
Användarens profilbild
Av Nova
Nej, jag tycker också att det är helmysko om det är samma person att hon använder samma namn åter igen.
Hon borde ju veta att hon börjar bli lite ökänd.

Kan ju vara någon annan Maria i Uppsala som är genomärlig...
Användarens profilbild
Av Jennelii
Tyras å Knuts mamma skrev:Tja, jag tror de ärliga personerna uppger lite mer uppgifter om sig själv i sina annonser (som ett telefonnummer, eller efternamn)
Fast fast...jag skriver aldrig ut namn eller telefonnummer på blocket, jag heter typ "spjälsäng" eller "vinterdäck" eller vad jag nu säljer.. :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?