Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
Scharlott skrev:
smedsboemma skrev:Jag har faktiskt färgat om min... Det är bara en liten, liten skillnad, men nu är jag ännu mera nöjd. Tidigare var den lite för blå i tonen för att passa mina kläder. Nu är den något varmrödare. Jag kallar den Zara vinröd men klurar på ett bättre namn. Förslag?
Spännnande att se bilder på hur den ser ut nu, eller är avataren kanske den omfärgade? :mitvit:

Namnförslag...
Man kan t.ex. spinna vidare på det vinröda; Wine red, Bourgogne, Burgundy m.fl. 8)
Jag har lagt upp nya bilder i Zara-bildtråden, men ärligt talat syns det ingen skillnad på fotona. Det var supersvårt att ge färgen rättvisa.
I verkligheten är det en viktig nyansskillnad. Den passar bättre med min garderob nu!

Tackar för namnförslagen! Jag ska fundera vidare.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Staxson skrev: Timeless colourcombination & patternkomposition. The Zara is easy to tie and soft right from the beginning. The special designed ends gives the wrap a beautiful ending and a petit knot. Once you try on a Zara you´ll start to wonder how you could ever been without one!
......
Jo, för er Zara galna :mrgreen: . Det var på Ellevilles hemsida jag vann sjalen. De lottar ut en varje månad. Så det är bara att gå in och prova lyckan :wink:
Bra slogan! Jag instämmer! :tumup:

Nu kommer vi alla att hänga på Ellevills hemsida en gång i månaden :D (minst!)
Användarens profilbild
Av Scharlott
smedsboemma skrev:Jag har lagt upp nya bilder i Zara-bildtråden, men ärligt talat syns det ingen skillnad på fotona. Det var supersvårt att ge färgen rättvisa.
I verkligheten är det en viktig nyansskillnad. Den passar bättre med min garderob nu!
Himla fina foton :D

Dessutom himla bra "omtale" Staxson 8) Den svenska översättningen av norska "omtale" är förresten recension :wink:
Staxson skrev: Timeless colourcombination & patternkomposition. The Zara is easy to tie and soft right from the beginning. The special designed ends gives the wrap a beautiful ending and a petit knot. Once you try on a Zara you´ll start to wonder how you could ever been without one!
Av Staxson
Man tackar..och bugar och bockar :D

Längtar efter den som tusan! Hon som har Elleville skulle skicka den idag så hoppas hoppas att den kommer på fredag :vågen: ....eller senast måndag :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Staxson skrev:Man tackar..och bugar och bockar :D

Längtar efter den som tusan! Hon som har Elleville skulle skicka den idag så hoppas hoppas att den kommer på fredag :vågen: ....eller senast måndag :mrgreen:
Förstår att du längtar. Posten från Norge brukar vara snabb 8)
Av Staxson
Hoppas det du skriver stämmer.....men det tror jag det gör :D . Skulle bli lite förvånad :shock: om det tog lång tid med tanke på att Norge inte ligger speciellt långt bort. Och speciellt inte där jag bor....Norska gränsen ligger inte allt för många mil här ifrån :wink:

Förstår fortfarande inte att jag vunnit. Fattar det nog kanske när jag fått sjalen. Jag sålde nämligen två av mina sjalar nyligen för att få råd med en Zara. Men självklart så dök det upp oväntade räkningar så vipps var de pengarna borta. Tänkte i den stunden att jag aldrig kommer att få råd med en. Och vipps :whut: så vann jag en! Så det kan gå, så det var nog meningen att jag skulle ha en :loving:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Staxson skrev:Hoppas det du skriver stämmer.....men det tror jag det gör :D . Skulle bli lite förvånad :shock: om det tog lång tid med tanke på att Norge inte ligger speciellt långt bort. Och speciellt inte där jag bor....Norska gränsen ligger inte allt för många mil här ifrån :wink:

Förstår fortfarande inte att jag vunnit. Fattar det nog kanske när jag fått sjalen. Jag sålde nämligen två av mina sjalar nyligen för att få råd med en Zara. Men självklart så dök det upp oväntade räkningar så vipps var de pengarna borta. Tänkte i den stunden att jag aldrig kommer att få råd med en. Och vipps :whut: så vann jag en! Så det kan gå, så det var nog meningen att jag skulle ha en :loving:
Ja, det var säkert meningen du skulle ha en Zara :heart:

Stämmer med posten - sådana små brev/paket kommer fram fort 8)
Värre är det med mina stora paket som fastnar ett tag i tullen (eftersom de måste kolla igenom allt och räkna fram tull plus alla avgifter jag skall betala :wink:)

Du får lägga in ett foto i bildtråden när du fått din Zara :D
Användarens profilbild
Av hcvc
Staxson - Ibland är ödet generöst :D ! Snyggt skrivet! Har man den talangen brukar man kunna vinna mycket. Du får satsa på alla sådana tävlingar du ser. Så kan du sälja dina trettio kilo burktomat, kajaken eller vad det blir för vinster och köpa nya sjalar för pengarna...

Jag har f ö Zaran på tork nu och hoppas att den ska vara så där härligt len efter kvällens strykning. Vill ju visa upp den från bästa sidan på sjalträffen :vågen: vi ska ha imorgon! Måste bara säga ändå att Storken hänger med på en delad förstaplats med Zaran. Wellen kommer nog snart dit och delar den.
Användarens profilbild
Av hcvc
Just det, skulle bara skriva att när jag köpte Candyn från Ellevill hade jag den två dagar efter beställning, men när jag beställde från Lotusbarn ett tag senare tog det en vecka! Började precis bli nervös för tull innan paketet damp ner i lådan.
Användarens profilbild
Av ellevill
Hei alle sammen!
Det er kjempe hyggeligå lese denne lange tråden. Virkelig!
De fargede sjalene deres har blitt utrolig vakre!
Midtmerkingen på Zara blir bedre og finere på neste levering :wink:

Staxson:
Det er virkelig hyggelig at du ble så glad for premien din, da er det spesielt gøy å gi bort noe også. Den er som lovet, sendt i dag! Håper den ankommer før helgen!

Ha en riktig flott kveld damer!
Av Staxson
ellevill skrev:Hei alle sammen!
Det er kjempe hyggeligå lese denne lange tråden. Virkelig!
De fargede sjalene deres har blitt utrolig vakre!
Midtmerkingen på Zara blir bedre og finere på neste levering :wink:

Staxson:
Det er virkelig hyggelig at du ble så glad for premien din, da er det spesielt gøy å gi bort noe også. Den er som lovet, sendt i dag! Håper den ankommer før helgen!

Ha en riktig flott kveld damer!
Hoppas också att den kommer innan helgen. Jag kan inte tacka dig (Ellevill) nog för att du valde mig som vinnare, jag är dig evigt tacksam! :vågen: Men som sagt, du har verkligen lyckats med att få fram en orginell sjal med en härlig lyxkänsla, den har liksom det där lilla extra :loving:!
Så nu kommer vi känna oss extra tjusiga :wink: när vi är ute och sjalar på stans gator.
Av Staxson
Åhh...hade hoppats så på att min Zara skulle kommit idag, :( men icke...jaja, då kommer den antagligen på måndag :D . Längtar såååå efter den!
Av Lillblomma
Är det EV ni har beställt? (Inte du Staxon, men ni andra)?
För jag har fått mail om att de är förenade.... :( Till v 47 eller v 48, så det är bara att vänta vidare...

//A
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?