Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lenaskeå
Jag tycker inte om märket med larven (eller vad det nu är) som sitter på manducan. Är det någon som tagit bort det? Jag är så sugen men vet inte hur det blir, om det syns mycket efter stygnen eller liknande. Någon som haft mer mod än mig?

Kan även passa på att fråga er som färgat era manducor, har märket tagit åt sig av färgen?

Bild
Användarens profilbild
Av mari_tres
Märket tar (nog) inte av sig av färgen eftersom jag tror att det är syntetmaterial... skulle kolla på min men den har ingen lapp :lol: Men på bilder av de färgade jag har sett så är märket ofärgat.

Skulle kunna tro att det är samma som om man sprättar bort fickan från en hoppe, det blir hål efter stygnen men efter en tvätt så har de gått ihop sig igen.
Av Lenaskeå
lisalisa skrev:jag har sprättat bort mitt- tyckte alltså inte om det- och det syns inte alls.
PERFEKT!! :tumup:
Användarens profilbild
Av Diglet
jag kollade igen för säkerhets skull och det syns inte. jag har en svart manduca och sprättade bort försiktigt med en riktig sprätt.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Tyckte märket så ut som en rad tänder :? och att det är mycket finare när det är broderat som conacoffe. Då ser det ut som en larv och matchar selens färger :tumup:
Användarens profilbild
Av Nova
Ska man sprätta så sprätta medans selen är någorlunda ny.
I allafall om den är mörk.
Annars så är det ju risk för att selen ändrat färg och behållit ursprungsfärgen under lappen.
Då kan det ju synas, ett tag iaf, att lappen är bortsprättad.
Användarens profilbild
Av Potatisblomma
Ful? :shock:
Och jag som associerar "masken" med soliga höstdagar och röda äpplen (...av någon anledning...?).
Av Zarabi
Potatisblomma skrev:Ful? :shock:
Och jag som associerar "masken" med soliga höstdagar och röda äpplen (...av någon anledning...?).
Jag håller med! Jag blir tom lite glad över att se det. :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Potatisblomma skrev:Ful? :shock:
:Hahaa: Har du problem med mask i dina äpplen? :lol:

Jag tycker inte heller att den är så ful, fast jag har ju den broderade varianten så jag kanske inte har någon talan :wink:
Användarens profilbild
Av Potatisblomma
mari_tres skrev: :Hahaa: Har du problem med mask i dina äpplen? :lol:
Avslöjad Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?