Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Kan nån hjälpa mig med vad som är vad. Försöker hitta en Beco-sele att köpa och märker att det finns en massa olika modeller, några skriver 3:e eller 4:e gen., andra modell I eller II. Vad är skillnaden i stora drag?
I vilken ordning kommer dom?
Vad heter den nyaste? och är det bara den som har en inneficka man kan sätta barnet i i förväg innan man själv sätter på sig den?

Behöver hjälp att reda ut detta så jag köper rätt. :hmm:
Libo skrev:Kan nån hjälpa mig med vad som är vad. Försöker hitta en Beco-sele att köpa och märker att det finns en massa olika modeller, några skriver 3:e eller 4:e gen., andra modell I eller II. Vad är skillnaden i stora drag?
Vad heter den nyaste? och är det bara den som har en inneficka man kan sätta barnet i i förväg innan man själv sätter på sig den?

Beco Butterflyn har åtminstone en innerficka (sele i selen) som man kan sätta barnet i först och sen lägger man på sig den. Butterfly II är en nya och förbättrad version av butterfly II.

De andra becona kan jag inte så mycket om, men vet att de är äldre men man kan korsa banden på dom..
Zsarah skrev:
Libo skrev:Kan nån hjälpa mig med vad som är vad. Försöker hitta en Beco-sele att köpa och märker att det finns en massa olika modeller, några skriver 3:e eller 4:e gen., andra modell I eller II. Vad är skillnaden i stora drag?

Beco Butterflyn har åtminstone en innerficka (sele i selen) som man kan sätta barnet i först och sen lägger man på sig den. Butterfly II är en nya och förbättrad version av butterfly II.

De andra becona kan jag inte så mycket om, men vet att de är äldre men man kan korsa banden på dom..
Den rödmarkerade meningen förstod jag inte, alltså modellen heter II och det finns en gammal och ny version av den modellen? Butterfly är väl bara färgen? eller?
japp, lite förvirrande är det allt :wink:

det finns:

beco 3rd
beco 4th
beco bwd
beco butterfly
beco butterfly II

och av dessa är det endast beco butterfly och beco butterfly II som fortfarande säljs. nya alltså, de andra får man försöka få tag på begagnade om man vill ha dem.

beco butterfly II har löstagbar spädbarnsinsats och annan utformning på huvan än beco butterfly, i övrigt är de lika. man kan sätta i barnet först och sedan ta på sig selen med båda dem. inte med de andra varianterna.
diddeldi skrev:japp, lite förvirrande är det allt :wink:

det finns:

beco 3rd
beco 4th
beco bwd
beco butterfly
beco butterfly II

och av dessa är det endast beco butterfly och beco butterfly II som fortfarande säljs. nya alltså, de andra får man försöka få tag på begagnade om man vill ha dem.

beco butterfly II har löstagbar spädbarnsinsats och annan utformning på huvan än beco butterfly, i övrigt är de lika. man kan sätta i barnet först och sedan ta på sig selen med båda dem. inte med de andra varianterna.
Åh tack! då fattar jag :vågen: , butterfly är inte en färg utan en model/ ett namn på själva selen!!! Okej då är det butterfly II jag vill ha. Över till säljes-forumet då..... :shock:

Tack alla för svar :D

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?