Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Tänkte i mitt stilla sinne att om jag tvättar den igen så borde den väl bli liiite mjukare... men insåg då vattnet blev knallrosa att jag nog aldrig tvättat den :oops: trodde självklart att jag gjorde det då den var ny, eftersom jag tvättar alla sjalar och kläder som dottern har. Men icke La raen tydligen... nu är det 100ggr mjukare och gosigare!

Jag som har strukit, suttit på, flätat, använt och kämpat på i största allmänhet med den, och så behövde jag bara tvätta den för att den skulle bli mjuk :hide:

Där ser man.
Användarens profilbild
Av mari_tres
Det är lite pinsamt, för det känns ju som om jag kämpat på med den i onödan. Jag VET ju att Ella rooerna behöver tvättas en gång för att bli mjuka, men jag trodde ju att jag gjort det... :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
sanna73 skrev::Hahaa:
Vad skönt att det inte bara är jag som är lätt senil ibland :wink:
Jag var höggravid då jag fick hem den så jag får väl skylla på det :lol: men alltså vilken otrolig skillnad det blev, tom så att den blev mjukare än min andra ellaroo nästan, som ändå är använd en hel del :hmm:
Av Löv
Ja så kan det vara... Minnet är inte alltid som det ska. Här är en till som ofta är smått förvirrad och tre barn har inte gjort saken bättre. :whut:

Njut av din mjukis-sjal! :heart:

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?