Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad gör jag för fel? Har en looma sino som jag använt sen Isaac föddes i maj. Helt underbar när harn var nyfödd men nu krånglar det bara.
han är tuuuuung :shock: (8 kg minst) men det är inte det som är problemet utan jag tycker det är så svårt att "få ner" honom i sjalen. Alltså, jag knytar sjalen och det ska ju vara ganska tight så han inte halkar ner men det går nästan inte att få ner honom då. Alltid blir det problem när hans fötter ska ut. han fastnar liksom och det känns som jag måste vrida hans fötter/ben på ett onormalt sätt. Han hinner givitvis tröttna rejällt innan jag får ner honom. :evil: :evil: :evil:

Vad gör jag för fel!? :hmm:
Funkar det bättre når barnet är tungt/tyngre??
Jag väntar på en Manduca bärsele men vill liksom inte ge upp sjalen helt och hållet...
Av eamane
Cotton Candy skrev:Funkar det bättre når barnet är tungt/tyngre??
Jag väntar på en Manduca bärsele men vill liksom inte ge upp sjalen helt och hållet...
Ja det är bättre när barnet börjar bli tyngre. Och även om du kommer ha en manduca så kan en sjal vara bra till omväxlign :)
Användarens profilbild
Av camsch
Knyt den annars som en vävd sjal, alltså medan du håller i honom och smokingbältet innanför. Funkar säkert om inte annat tills dess att Manducan kommer...
Så slipper du "bända" med honom menar jag.
camsch skrev:Knyt den annars som en vävd sjal, alltså medan du håller i honom och smokingbältet innanför. Funkar säkert om inte annat tills dess att Manducan kommer...
Så slipper du "bända" med honom menar jag.
:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?