Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Hjälp jag är helt jätteförvånad över hur den trycker och gör ont... både på axlar och under armarna :help:

//Bina sel-van
Användarens profilbild
Av Bina
boosten skrev:Smaken är som baken. :wink:
Ja? Vad har du för erfarenhet? Är det något specialknep som jag missat? Tycker den är jättefin och vill att det skall funka. :help:
Användarens profilbild
Av Ms Morrison
Bra fråga Bina! Har funderat på att köpa en eftersom babyinlägget till ergon inte verkar optimalt. Och sen är den ju billigare än Beco Butterflyn 2 som jag testade i helgen och gillade skarpt.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag har köpt en brun en och jag vet egentligen inte varför, jag ÄR en sjalmänniska och kan inte komma överens med selar. Men den funkar lika bra/dåligt på mig som många andra selar. :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Bina
Isanna skrev:Jag har köpt en brun en och jag vet egentligen inte varför, jag ÄR en sjalmänniska och kan inte komma överens med selar. Men den funkar lika bra/dåligt på mig som många andra selar. :Hahaa:
8) min är också brun och fin... men det hjälper ju inte om det inte är bekvämt. Jag gillade avbärarbältet och envis är jag så jag får väl testa vidare här...
Användarens profilbild
Av Siena
Jag tycker den är fruktansvärd. Jag får ont i hela kroppen av den. Jag kunde bara bära i max en kvart innan jag hade så ont att jag nästan började gråta (jag som till o med födde barn utan smärtlindring :hellu: :peace: :clap: :wink: :lastbilslassmedironi:)
Användarens profilbild
Av tweed
Jag har höftbältet vilande på höftkammarna och då känner jag knappt av axelremmarna. Har alltid remmarna korsade när jag bär på magen.
Är det när du bär på mage eller rygg det gör ont? Eller båda?
Användarens profilbild
Av Bina
KATARINA skrev:Har du provat att korsa axelbanden?
Nu vet jag att du inte vet men jag bär honom på ryggen och är storbystad, det skulle bara se för tokigt ut. :rofl:
Användarens profilbild
Av Bina
kvarnvik skrev:Jag har höftbältet vilande på höftkammarna och då känner jag knappt av axelremmarna. Har alltid remmarna korsade när jag bär på magen.
Är det när du bär på mage eller rygg det gör ont? Eller båda?
Jag bär på ryggen... och det gjorde vrålont direkt under armen/kanten på bröstkorgen. Höftbältet var verkligen toppen - satt som en smäck direkt - skönt men det hjälpte ju inte när det gjorde ont i övrigt :( ... och jo jag testade såklart att spänna/släppa bröstspännet - flytta det upp/ner :hmm: i morgon skall den få sig en match igen. :strid:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Isanna skrev:Jag har köpt en brun en och jag vet egentligen inte varför, jag ÄR en sjalmänniska och kan inte komma överens med selar. Men den funkar lika bra/dåligt på mig som många andra selar. :Hahaa:
Kan jag få prova den innan du gör dig av med den? ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?