Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Erica74
Staxson skrev:Jag är så otroligt lycklig! Kan inte förstå att det är sant. För ett par dagar sedan gick jag drömmande in på Elleville Zaras hemsida och dregglade över alla deras sjalar och då fanns det en tävling om att man kunde vinna en sjal om man skrev en slogan om den produkt man gillade bäst. Jag skrev då om Zara Original och nu vann jag en valfri Zara!!Kan ni fatta vad glad jag är =)...ja var bara tvungen att skriva av mig =) Kram på er alla !
Å vad kul!!! Grattis!! En riktig lyllos e du!!! :wink:
Och än en gång undrar jag om jag gjorde fel som beställde en candy :roll: Kanske skulle tagit orginalet iaf??
Användarens profilbild
Av SoFaD
Ingen Zara-användare här, men jag undrar hur ni tycker att deras bredd är? funderar på att sy en sjal som är runt 60cm bred nämligen. Är 60 det smalaste man kan använda tycker ni? eller tror ni det skulle funka med 55cm?
Användarens profilbild
Av disavi
acire-74 skrev:
Staxson skrev:Jag är så otroligt lycklig! Kan inte förstå att det är sant. För ett par dagar sedan gick jag drömmande in på Elleville Zaras hemsida och dregglade över alla deras sjalar och då fanns det en tävling om att man kunde vinna en sjal om man skrev en slogan om den produkt man gillade bäst. Jag skrev då om Zara Original och nu vann jag en valfri Zara!!Kan ni fatta vad glad jag är =)...ja var bara tvungen att skriva av mig =) Kram på er alla !
Och än en gång undrar jag om jag gjorde fel som beställde en candy :roll: Kanske skulle tagit orginalet iaf??
Om du ändrat dig, kan du inte ändra din beställning? Du ska ju köpa en sjal du vill ha.. Candy e Visseligen e skitsnygg..
Användarens profilbild
Av smedsboemma
SoFaD skrev:Ingen Zara-användare här, men jag undrar hur ni tycker att deras bredd är? funderar på att sy en sjal som är runt 60cm bred nämligen. Är 60 det smalaste man kan använda tycker ni? eller tror ni det skulle funka med 55cm?
Jag tycker 60 cm funkar bra, annars skulle jag ju inte vara någon Zara-fantast. :wink: Men jag vill inte ha en smalare sjal faktiskt.
Förutom den personliga smaken beror det på hur litet barnet är. Min tjej är 15 månader och särskilt till ryggsäck behövs 60 cm tycker jag.
Användarens profilbild
Av SoFaD
vi bär mest i omslutet X eller vad det heter, på magen. emil e lite över året. men då borde det funka med en 60 iaf då :-D
Av Umma
SoFaD skrev:vi bär mest i omslutet X eller vad det heter, på magen. emil e lite över året. men då borde det funka med en 60 iaf då :-D
För egen del hade jag absolut inte gjort en smalare sjal. Jag kan tänka mig att 60 kan upplevas som för smal för vissa, exempelvis beroende på barnets storlek och knytning.
Användarens profilbild
Av Erica74
Disavi skrev:
acire-74 skrev:
Om du ändrat dig, kan du inte ändra din beställning? Du ska ju köpa en sjal du vill ha.. Candy e Visseligen e skitsnygg..
Nepp nu kollade jag på dom o jämförde. Jag o Maja är nog av candy stuket :wink: :D Hade dom inte varit så dyra hade jag kunnat ta en av varje :roll:
Användarens profilbild
Av hcvc
Staxson skrev:och nu vann jag en valfri Zara!!
:siishah: NÄHÄ!!! Vilken grej! Jag har aldrig vunnit någonting, tror jag. Blir så glad när man hör att någon gör det! Att det går liksom. Och så när du verkligen, verkligen ville ha en.

Grattis!!! :eld:

Hur löd din slogan. Om man får lov att fråga?

Apropå ett tidigare inlägg - Candyn borde gå att färga typ som Smedsboemmas tämker jag (varför man nu skulle vilja det :love: ....) Färgning till brun kan nog bli mer oförutsägbart, tänker jag. Fast om man kan tänka sig lite mörkare än Bollens Kanel så. Har du döpt din Smedsboemma?

Jag äger ju förresten en Wellen nu. Thanisas Forest :heart: . Måste ta tillbaka allt jag sagt om Wellen, den är helt fantastisk :whut: ! Tänk att det är så stor skillnad på en ny och en använd?!?! Det är faktiskt tack vara dig, Smedsboemma, och Bollen som jag vågade ge Wellen en ny chans.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
hcvc skrev:Jag äger ju förresten en Wellen nu. Thanisas Forest :heart: . Måste ta tillbaka allt jag sagt om Wellen, den är helt fantastisk :whut: ! Tänk att det är så stor skillnad på en ny och en använd?!?! Det är faktiskt tack vara dig, Smedsboemma, och Bollen som jag vågade ge Wellen en ny chans.
:vågen: :app: Härligt inlägg Hcvc!!! Du vet ju att jag har två favoriter: Zara och Wellen. Jag tycker att de är rätt lika faktiskt. Och eftersom du också gillar Zara så borde du ju... :blahblah: men jag trodde faktiskt inte att du skulle ändra uppfattning, så bombsäker på din sak som du var. :wink:
Men där ser man! :vågen:
hcvc skrev:Apropå ett tidigare inlägg - Candyn borde gå att färga typ som Smedsboemmas tämker jag (varför man nu skulle vilja det :love: ....) Färgning till brun kan nog bli mer oförutsägbart, tänker jag. Fast om man kan tänka sig lite mörkare än Bollens Kanel så. Har du döpt din Smedsboemma?
Ja, man kan färga Candyn vinröd men då får man inte en svart/röd sjal som min, utan en mörkröd/ljusare röd (mindre kontrast skulle jag tro). Men varför? Den är ju snygg som den är.

Jag har faktiskt färgat om min... Det är bara en liten, liten skillnad, men nu är jag ännu mera nöjd. Tidigare var den lite för blå i tonen för att passa mina kläder. Nu är den något varmrödare. Jag kallar den Zara vinröd men klurar på ett bättre namn. Förslag?
Användarens profilbild
Av Scharlott
smedsboemma skrev:Jag har faktiskt färgat om min... Det är bara en liten, liten skillnad, men nu är jag ännu mera nöjd. Tidigare var den lite för blå i tonen för att passa mina kläder. Nu är den något varmrödare. Jag kallar den Zara vinröd men klurar på ett bättre namn. Förslag?
Spännnande att se bilder på hur den ser ut nu, eller är avataren kanske den omfärgade? :mitvit:

Namnförslag...
Man kan t.ex. spinna vidare på det vinröda; Wine red, Bourgogne, Burgundy m.fl. 8)
Av Staxson
hcvc skrev:
Staxson skrev:och nu vann jag en valfri Zara!!
Hcvc:Hur löd din slogan. Om man får lov att fråga?

Ja, kanske dumt att säga slogan...det heter "Omtale" på norska. :hmm: Men det är väl typ en slogan och den löd såhär :D :

Timeless colourcombination & patternkomposition. The Zara is easy to tie and soft right from the beginning. The special designed ends gives the wrap a beautiful ending and a petit knot. Once you try on a Zara you´ll start to wonder how you could ever been without one!

Så nu har man snart en Zara Original :love: ....tyckte de andra färgerna var toppen med men tror att den sjalen går med det mesta i både min & gubbens garderob.

Jo, för er Zara galna :mrgreen: . Det var på Ellevilles hemsida jag vann sjalen. De lottar ut en varje månad. Så det är bara att gå in och prova lyckan :wink:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?