Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hcvc
Den som väntar på något gott väntar alltid för länge...

Jag gillar att ha en 5,2:a trots att jag inte drar så stor storlek i kläder. Zaran har så pass långa snedskurna ändar och jag vill gärna knyta åtminstone första knuten på fullbredd. Och kommer jag att bära på ryggen blir det nog sannolikt omslutet kryss där med och då vill jag gärna knyta bak, precis som jag har nu när jag bär i omslut på mage och knyter fram, för den där extra avlastningen. Vill man knyta vrikkesikker behövs också en del sjallängd.
Användarens profilbild
Av Erica74
Disavi skrev:Hare gått 2 v snart? :|
Nästan!! :wink: Jag väntar i hjäl mig känns det som! :roll: Du har ju i alla fall regnbågen att bära i så länge... :lol:
Användarens profilbild
Av Erica74
smedsboemma skrev:Hoppas att ni blir nöjda med era sjalar Disavi och acire-74!
Jag kan slå följe med er i ert väntande eftersom jag väntar på min förhandsbokade Zara Curry.

Jag tror för övrigt att det bara är Bollen och jag som har färgat våra Zara original. Här är hennes: http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 4&t=103336
Jag kollade in Bollens hemfärgade zara med och den är ju (precis som din) alldeles :heart: och :love: .

Så nu har jag gått o grubblat och kanske jag skulle ta den neutrala så jag kunde färga om den sen när jag tröttnade??? :hmm:
För det blir väl inte bra att färga en candy :hmm: ???? Någon som testat?
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Fast Candy är ju också jättefin!
Nackdelen att färga är ju att man inte är säker på resultatet. Om du köper en Candy så vet du ju precis hur fin den är!
Jag vet ingen som har färgat Candy. Dels är det ju inte så många som har Zara och dels är den fin som den är.
Av Staxson
Jag är så otroligt lycklig! Kan inte förstå att det är sant. För ett par dagar sedan gick jag drömmande in på Elleville Zaras hemsida och dregglade över alla deras sjalar och då fanns det en tävling om att man kunde vinna en sjal om man skrev en slogan om den produkt man gillade bäst. Jag skrev då om Zara Original och nu vann jag en valfri Zara!!Kan ni fatta vad glad jag är =)...ja var bara tvungen att skriva av mig =) Kram på er alla !
Användarens profilbild
Av Scharlott
Staxson skrev:Jag är så otroligt lycklig! Kan inte förstå att det är sant. För ett par dagar sedan gick jag drömmande in på Elleville Zaras hemsida och dregglade över alla deras sjalar och då fanns det en tävling om att man kunde vinna en sjal om man skrev en slogan om den produkt man gillade bäst. Jag skrev då om Zara Original och nu vann jag en valfri Zara!!Kan ni fatta vad glad jag är =)...ja var bara tvungen att skriva av mig =) Kram på er alla !
:vågen: Stort grattis.
Av Umma
Staxson skrev:Jag är så otroligt lycklig! Kan inte förstå att det är sant. För ett par dagar sedan gick jag drömmande in på Elleville Zaras hemsida och dregglade över alla deras sjalar och då fanns det en tävling om att man kunde vinna en sjal om man skrev en slogan om den produkt man gillade bäst. Jag skrev då om Zara Original och nu vann jag en valfri Zara!!Kan ni fatta vad glad jag är =)...ja var bara tvungen att skriva av mig =) Kram på er alla !
OJ :app: Fantastiskt! Grattis! Frågar lite nyfiket...Vilken kommer du att välja?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 40
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?