Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Hade tänkt det! Vilken dag åker du dit Anka? Kan ju vara trevligt med tågsällskap också (om du inte åker annat färdmedel förstås).
Användarens profilbild
Av millla
Var på denna förra året. Det var roligt (=dyrt...). Men i år har den flyttat tror jag, till Kistamässan. Var ligger den? Hur tar man sig lättast dit? Om man kommer ifrån Södertäljehållet.
Användarens profilbild
Av Björklöv
Jag ska dit på fredagen. Kanske i sällskap med svärmor. Och millla det är nära att gå från pendeltågstationen Helenelund, så det passar ju utmärkt för dig som kommer från Södertälje :D
Användarens profilbild
Av millla
Björklöv skrev:Jag ska dit på fredagen. Kanske i sällskap med svärmor. Och millla det är nära att gå från pendeltågstationen Helenelund, så det passar ju utmärkt för dig som kommer från Södertälje :D
Ok! Jag har aldrig åkt pendeltåget längre än till Stockholms Central :oops: men är det så att jag bara sitter kvar en bit till mot Märsta?
Användarens profilbild
Av Björklöv
millla skrev:
Björklöv skrev:Jag ska dit på fredagen. Kanske i sällskap med svärmor. Och millla det är nära att gå från pendeltågstationen Helenelund, så det passar ju utmärkt för dig som kommer från Södertälje :D
Ok! Jag har aldrig åkt pendeltåget längre än till Stockholms Central :oops: men är det så att jag bara sitter kvar en bit till mot Märsta?
Precis så! Du passerar Karlberg, Solna, Ulriksdal sedan är det dags att kliva av :D Och följa skyltning mot kistamässan :tumup:
Användarens profilbild
Av millla
Björklöv skrev:
millla skrev:
Precis så! Du passerar Karlberg, Solna, Ulriksdal sedan är det dags att kliva av :D Och följa skyltning mot kistamässan :tumup:
Tack! :heart:
Användarens profilbild
Av doddit
Jag ska dit! Har inte bestämt vilken dag ännu, men det lutar åt lördag eftersom sambon kom med den fantastiska idén att då kan jag även gå på söndag om jag inte skulle känna att jag hunnit med allt :loving:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?