-  fre okt 31, 2008 15:56

Har problem!!
Ska köpa ny sjal inom en snar framtid iaf men står och velar mellan 3st just nu iaf
 men står och velar mellan 3st just nu iaf   

Så hjälp mig att välja! kom med för och nackdelar om dom, eller tips till andra!!
De jag funderar på är iaf följande: Didymos, Storchenwiege (stork va?) eller Ellevill Zara..
Tycker alla de är vackra iaf 

Vill gärna ha en mjuk sjal, gärna lättknuten också...
Så hjälp mig välja är ni snälla! Bombardera mig med info om dessa sjalar och även andra!

Ska köpa ny sjal inom en snar framtid iaf
 Så hjälp mig att välja! kom med för och nackdelar om dom, eller tips till andra!!
De jag funderar på är iaf följande: Didymos, Storchenwiege (stork va?) eller Ellevill Zara..
Tycker alla de är vackra iaf

Vill gärna ha en mjuk sjal, gärna lättknuten också...
Så hjälp mig välja är ni snälla! Bombardera mig med info om dessa sjalar och även andra!

Värsta längsta svaret va
 Värsta längsta svaret va  ?! Jag nördar lätt in på detaljer... Men detaljerna spelar ju faktiskt väldigt stor roll! Vilka är det du är sugen på av respektive märke?
 ?! Jag nördar lätt in på detaljer... Men detaljerna spelar ju faktiskt väldigt stor roll! Vilka är det du är sugen på av respektive märke? V/08
 V/08 __________________________

jag har bara sett de på bild. fast dessa bilder på länken var de ju mycket finare, där syndes ju mönstret! är det så i "verkligheten" också?
 jag har bara sett de på bild. fast dessa bilder på länken var de ju mycket finare, där syndes ju mönstret! är det så i "verkligheten" också? - By Aspasia
 - By Aspasia