Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Vad synd det är att det blir så tungt att bära när man knyter ryggsäck och bara för sjalen bakåt (som en vanlig ryggsäck), för då blir ju knytningarna jätte bra. Jag provade med bärabarn-sjalen och knöt under Miles rumpa och han satt ju jätte bra, men jag tyckte att det var så tungt och belastade axlarna jätte mycket. :(
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jo vist är det synd. Annars är den en kanonknytning. Så smidigt att bara ha med den korta sjalen när man har ett barn som vill upp och ner i sjalen och mest ändå vill gå.
Användarens profilbild
Av nilla
Jag har burit så väldigt mycket och det blir lättare och lättare. Antagligen har jag tränat de muskler som behövs.
Jag vet att jag kan bära så i 45 min, längre vill inte mitt barn bli buret nu för tiden...

Och en jättebra sak är att det är lätt att knyta om, om barnet har somnat och man vill stödja huvudet. Bara att luta sig framåt, lossa knuten och dra sjalen så att den stödjer och knyta igen!

Det var rejält jobbigt i början, men mödan värd- speciellt i sommar...
/pernilla
Användarens profilbild
Av Helena
Fast nu testade jag med min Girasol (3,6) och då kunde jag knyta fram på magen och det var ju mycket bekvämare. Gör nog väldigt mycket för avlastningen, när man kan knyta fram på magen.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Kan ju testa att göra tibetanska varianten
http://www.mamatoto.org/default.aspx?tabid=153'

borde avlasta lite mer tycker man . Har själv inte prövat för jag har för lång sjall...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?