Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker Patapumen blir i lägsta laget när Agnes har vinteroverall, vi behöver nog en lite rymligare sele till vintern. Men vilken? Ergo? Den får helst vara lätt att få tag i billigt och begagnat eftersom jag med största sannolikhet bara kommer ha den i vinter. Och den får inte bli alltför hög eftersom Agnes vill ha armarna utanför och inte är så lång (70 cm).
Användarens profilbild
Av Jemmah
Kanske en sån där mei tai som de kallar för "Knyttet & K" - de ska vara bra och fina har jag hört ;-) Och kanske du kan få den precis som du vill? :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Sannasmamma skrev:vi har manduca och vi får båda gott om plats trots overaller och jackor.
Är manducan mer rymlig än ergon? Söker desperat anledningar att köpa en KunaCoffee :rodna:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jemmah skrev:
Sannasmamma skrev:vi har manduca och vi får båda gott om plats trots overaller och jackor.
Är manducan mer rymlig än ergon? Söker desperat anledningar att köpa en KunaCoffee :rodna:
jag tycker nog det. kanske att banden är mer flexibla.
Användarens profilbild
Av Siena
Ergo röstar jag på! Avlastar suveränt. Manducan funkar bara om du inte är för smal i överkroppen. På mig funkade den inte alls tyvärr :-(

APLX är bra, men avlastar inte så bra som ergon tycker jag. O så är den väldigt hög i ryggen tycker jag.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Siena skrev:Ergo röstar jag på! Avlastar suveränt. Manducan funkar bara om du inte är för smal i överkroppen. På mig funkade den inte alls tyvärr :-(

APLX är bra, men avlastar inte så bra som ergon tycker jag. O så är den väldigt hög i ryggen tycker jag.
Ergo har jag haft och den var bra förutom att spännet på midjebandet gjorde ont. Men med jacka spelar ju inte det så stor roll.

Manduca har jag provat och jag tyckte den kändes bra även fast jag är liten. Jag fick låna ett stort barn att testa med och det kändes bra,.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?