Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sanna73
Tja, då dök sjal- :twisted: upp igen och önskalistan som länge nu bara innehållit en Zara utökades med en

Girasol Tofiffee
Bild

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

Tack och lov att jag inte hittat någon affär som säljer den :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Mamasamueli skrev:Sanna, kan inte du skapa en samtalsgrupp för oss som behöver själavård i denna fråga. Sjaldjävulen har just tvingat mig att köpa en Lisa.
:iagree: Jag har just köpt en till Didy :roll:
Användarens profilbild
Av sanna73
Mamasamueli skrev:Sanna, kan inte du skapa en samtalsgrupp för oss som behöver själavård i denna fråga. Sjaldjävulen har just tvingat mig att köpa en Lisa.
Vid själavård skall man ju helst försöka vara lite objektiv och eftersom jag är hårt drabbad själv :roll: så är jag nog inte så lämpad i detta fall. Men jag är definitivt med om någon startar en SA (sjalar anonymus). "Hej, jag heter Sanna, och är beroende av sjalar. Jag har nu varit ren i två veckor, men vilar just nu men fingret tungt på köpknappen igen och behöver en sponsor som kan hjälpa mig att fortsätta vara ren"
Användarens profilbild
Av Safireee
:gomma: Neeeej! Varför gick jag in här?? Jag som ÄLSKAR brunt!!
Jag sitter idag och våndas över att behöva bestämma mig om jag ska slå till på en Didy Lisa - min drömsjal. Men jag använder ju inte ens långsjal! :shock: Sålde ju min förra. Men jag kanske ska öva på knytningen liiite till? För det är ju så fint med långsjal!
cykelbarn

intressant

Jag tänkte ge mig på en liten upp[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?