Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lycke
Idag sydde jag en dopringsjal som ska bli en present till en vän som ska få barn!
Blev så nöjd, så jag delar med mig resultatet här! :D

(En stuvbit stor för fyra sjalar kostade lika mycket som tyget till en! Så nu finns två dopsjalar till salu under säljes!)

BildBild
Användarens profilbild
Av jag71
Snyggt!

Skulle gärna köpa men jag har bestämt mig för att göra egna! Det är så att min faster stickade en dopkläning till mig och den är det många som döpts i efter det och tvillingarna ska döpas i den så det blir till att byta om i kyrkan mitt i allt! Därför hade jag tänkt att ha två ringsjalar till den små men just dem ringsjalarna vill jag göra själv eller i alla fall designa så dem blir exakt som jag vill! Gör det något om jag tittar på dina? :lol: :oops: :lol: bara lite! lovar!!!!!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Vilken vacker liten kreation :heart:. Vilket bra tips på doppresent *kreativiteten flödar*...
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Lycke
jag71 skrev:Snyggt!

Skulle gärna köpa men jag har bestämt mig för att göra egna! Det är så att min faster stickade en dopkläning till mig och den är det många som döpts i efter det och tvillingarna ska döpas i den så det blir till att byta om i kyrkan mitt i allt! Därför hade jag tänkt att ha två ringsjalar till den små men just dem ringsjalarna vill jag göra själv eller i alla fall designa så dem blir exakt som jag vill! Gör det något om jag tittar på dina? :lol: :oops: :lol: bara lite! lovar!!!!!
Du vet ju var det finns färdiga om du inte skulle hinna/orka/vilja själv! Kanske kan göra något bra paketpris!! :wink:
Användarens profilbild
Av April
Wow! Vad fin!!! :-)

Kram
Användarens profilbild
Av April
Du borde ju nästan spara en av varje färg och hyra ut dem! Jag kanske behöver en i oktober (eller något sådant ;-)) :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Lycke
April skrev:Du borde ju nästan spara en av varje färg och hyra ut dem! Jag kanske behöver en i oktober (eller något sådant ;-)) :-D

Kram
Åh, vad härligt! En bebis! :D
Vem vet, endera dagen kanske man kan hyra mina dopsjalar! :floet2:
Användarens profilbild
Av Tiz
Dopringsjal är ju en fantastisk idé!! Det är ju jättesvårt att hålla bäbisen så att dopklänningen faller snyggt. Jag har iallafall knappt orkat bära mina två klumpar så klänningen "gjort sig" ;) Men med en dopringis!! Jättefina är de!!
Användarens profilbild
Av Zoi
Så söt den var! :heart:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Åh.. jättefin!
Användarens profilbild
Av Suskiv
Åhh vad fin den var. Gjord i samma tyg som barnens dopklänning. Synd att jag inte har behov av en annars hade jag slagit till direkt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?