Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
Och varför?

Hos mig har det konstigt nog blivit så att de jag tycker är finast är de jag använder minst :hmm: . Förutom mina fina fina med valar på då för den används flitigt :)
Användarens profilbild
Av millla
Det varierar hela tiden tycker jag. Just nu är det Didy Lisa. För att hon är mitt senaste inköp och min favorit hittills :loving:
Användarens profilbild
Av solanna
Den hemsydda MT:n helt klart. Efter att Dante spräckte 10 kg-vallen är den det enda bärdonet i huset som ger mig tillräcklig avlastning. Jag behöver ett ordentligt höftbälte för att få ned tyngden på höften och hittills har jag aldrig sett en sjalknytning som lyckas med det. Dessutom vill jag ha utvikbara band för att få mycket sjalkänsla över axlar och rygg så Sutemi-selen är inte heller så bra som MT:n.
Användarens profilbild
Av Cayenne
Nino ocian och indio röd/mandarin används mest här. Maken använder Becon mest, men bara hemma. När vi är iväg brukar han ta med ovan nämnda Indio.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Just nu är det manduca konacoffee, wellen sequoia ringsjal och wellen holunder som jobbar mest. Beroende på vad som ska göras
Av eamane
Just nu är det så sällan som jag bär men jag sjalade mej själv i Inka igår :) Använde den och svepte in mej i när jag frös :loving:
Användarens profilbild
Av Allis
Didy wellen aqua. Har bara haft den i en dryg vecka men den är så skön att bära i och så fin att alla andra sjalar känns överflödiga. Patapum när det är bråttom bråttom, för att det går så fort att sätta på den.
Användarens profilbild
Av MilanE
Beco Butterfly Isabella och Indioringsjalen. Bär väldigt sällan i långsjal sedan jag fick becon....

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?