Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hella
Helena skrev:Det där med att ränder är vanligt måste väl vara att det är lite mer tidskrävande och komplicerat att väva andra mönster eller vad tror ni?
Ja, så kan det säkert vara...
Fast jag måste ändå säga att många gånger kan jag tycka att en mönstrad sjal är jättefin, fast det gör sig inte alls lika bra ihopknytet. Till en ryggsäcksknytning skulle t.ex den här svarta sjalen säkert vara hur fräck som helst, men i en omsluten knytning antar jag att mönstret försvinner lite... Det är nog därför jag föredrar randiga sjalar tror jag :D
Användarens profilbild
Av _hanna_
ME LIIIIIIIKE!! :lol: :lol: :lol:
den svarta var ju hur cool som helst!! 8)
Användarens profilbild
Av Scharlott
diddeldi skrev:
Lottie skrev:Jag tyckte tygproven var snygga, men som sagt gärna en "livebild".
det finns nog inga livebilder ännu eftersom de fortfarande är på vävstolarna :wink:
Men då hoppas jag på att du fixar snygga bilder så snart du fått hem sjalarna :wink: :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
Lottie skrev:
diddeldi skrev:
Lottie skrev:Jag tyckte tygproven var snygga, men som sagt gärna en "livebild".
det finns nog inga livebilder ännu eftersom de fortfarande är på vävstolarna :wink:
Men då hoppas jag på att du fixar snygga bilder så snart du fått hem sjalarna :wink: :D
Bild
Användarens profilbild
Av Buscilla
Som Gert Fylking brukar säga: Äntligen!
Väntar med spänning på ytterligare innovativ sjaltillverkning... :twisted:
/Cecilia
Användarens profilbild
Av mica
Buscilla skrev:Som Gert Fylking brukar säga: Äntligen!
Väntar med spänning på ytterligare innovativ sjaltillverkning... :twisted:
/Cecilia
:iagree:
Och detta var definitivt ett steg i rätt riktning. Tuffa!
Användarens profilbild
Av jag71
Ja... då får jag väl fundera lite till! JAg har ju insett att jag faktiskt kan få köpa någon till sjal och en didymos vill jag nog prova också - men jag ville ju ha en wellen violett. Fast jag har ju tittat på den här (den svarta - blir inte den lite väl varm i sommar?) också lite grann så om vi väntar en liten stund till kanske det kommer ännu fler nya mysiga sjalar... eller är jag för optimistisk då tror ni????
Användarens profilbild
Av mian
jag71 skrev:Ja... då får jag väl fundera lite till! JAg har ju insett att jag faktiskt kan få köpa någon till sjal och en didymos vill jag nog prova också - men jag ville ju ha en wellen violett. Fast jag har ju tittat på den här (den svarta - blir inte den lite väl varm i sommar?) också lite grann så om vi väntar en liten stund till kanske det kommer ännu fler nya mysiga sjalar... eller är jag för optimistisk då tror ni????
Den är ju grå på andra sidan, det är inte varmt 8) Hade den varit svart och beige hade den redan legat i min varukorg!
Av Talula
jazoo skrev: Men om jag ska vara helt ärlig tycker jag att denna nya didy ser ut som en gardin..... :shock: Snygg gardin, visserligen, men inget jag skulle vilja bära i... 8)
Tja med tanke på att typ alla andra sjalar ser ut som bordsdukar så blir det ju lite variation i alla fall... :? :roll: :lol:

Jag gillade helt klart den svarta!
Användarens profilbild
Av Anso
Jag71-det verkar ju som att Didymos har haft lite brainstorming på sista tiden så det dyker säkert upp fler färgkombinationer och mönster kan jag tro/hoppas. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?