Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MS Frog
Jag har en omlottbody efter dottern som jag gillade i modellen men som blivit jättesunkig. Jag tänkte klippa sönder den och använda som mönster för en liknande till kommande bebisen. Om jag klipper bort alla sömmar och lägger till sömsmån borde det väl bli rätt? (jag vill inte behöva sprätta, det brukar jag få göra tillräckligt ändå när jag väl syr :wink: )
Användarens profilbild
Av emelianna
Det borde väl bli rätt! Men behöver du verkligen klippa sönder bodyn? Lägg ett papper på och rita av de olika delarna och lägg sen till sömsmån, så brukar jag göra iaf :)
Användarens profilbild
Av GlamiNa
emelianna skrev:Det borde väl bli rätt! Men behöver du verkligen klippa sönder bodyn? Lägg ett papper på och rita av de olika delarna och lägg sen till sömsmån, så brukar jag göra iaf :)
:iagree: Så har jag med gjort. Hade en mössa som jag ville göra till kommande lille sparv... en som jag haft när jag va liten. La bara på mönsterpapper o ritade av... Och jag blev nöjd med resultatet :D
Användarens profilbild
Av MS Frog
Det är bara det att den blivit så missfärgad och ful att jag ändå ska slänga den, då inbillar jag mig att det är lättare att rita av ituklippta delar...
Av Emmiez
MS Frog skrev:Det är bara det att den blivit så missfärgad och ful att jag ändå ska slänga den, då inbillar jag mig att det är lättare att rita av ituklippta delar...
jag tror du inbillar dig rätt, jag provade att rita av en omlottbody, det blev ingen omlottbody det blev nåt annat som inte alls blev bra (ja e inte bra på att rita mönster kanske därför)
så skulle jag ha en som ändå skulle kastats hade jag nog hellre klippt isär den o ritat av :D
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?